مراسم برترین‌های فوتسال در حالی برگزار شد که پاداش برگزیدگان چیزی شبیه یک شوخی بود، چیزی که شوخی‌اش هم جالب توجه نبود.

شاهکار کمیته فوتسال در مراسم انتخاب برترین ها!

به گزارش قدس آنلاین، مراسم برترین‌های فوتسال شب گذشته (شنبه) در حالی برگزار شد که از مدت‌ها قبل حواشی زیادی پیرامون این مراسم و نحوه انتخاب برترین‌های این رشته در سال گذشته وجود داشت. با تمام این حاشیه‌ها مراسم با کم و کاستی‌هایی که داشت برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی (رئیس کمیته المپیک)، شاهرخ شهنازی (دبیرکل کمیته المپیک)، مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، علی کفاشیان (سرپرست کمیته فوتسال) و چند تن دیگر از مسئولان عالی رتبه فدراسیون فوتبال حضور داشتند و هر کدام چند دقیقه‌ای به سخنرانی در مورد رسیدگی به فوتسال و برنامه‌ریزی که برای آینده این رشته شده است، پرداختند و همگی تأکید داشتند هیچ تفاوتی بین فوتبال و فوتسال قائل نیستند.

نکته جالب این مراسم اما این بود که به برترین‌های فوتسال در سال گذشته فقط یک سکه به عنوان پاداش پرداخت شده است. در جایی که همه از حمایت حرف زدند، پرداخت یک سکه بیشتر شبیه یک شوخی بود تا پاداش. شاید در این مدت آنقدر به فوتسال بی‌توجهی شده که برای اهالی این رشته فقط صرف برگزاری این مراسم یک سورپرایز بود و اصلاً به مقدار پاداش‌ها توجهی نشده است. آیا واقعاً مسئولان فدراسیون فوتبال  به فوتبالی‌ها هم همین اندازه توجه می‌کنند؟ اینجاست که این حرف که «فوتسال طفل سرراهی فدراسیون فوتبال است» بیشتر خودش را نشان می‌دهد، تیمی که عنوان سوم جهان را در کارنامه دارد اما همچنان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

مراسم شب گذشته کمبودهای بسیاری داشته،‌ از عدم حضور پیشکسوتانی مانند، ترابیان،‌ شمس و شمسایی تا اعتراض برخی از باشگاه‌ها و بازیکنان به نحوه انتخاب برترین‌ها و مشخص نبودن ملاک انتخاب این افراد، اما پرداخت یک سکه به عنوان پاداش قطعاً شاهکار کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال در شب گذشته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.