شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی کارشناسانه و شناسایی مهمترین نیازمندی های حوزه نظم و امنیت و جلب مشارکت های مردمی باید در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

شناسایی نیازمندی های حوزه نظم و امنیت باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر یکشنبه در نشست مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه مشارکت مردمی به منظور ارتقای کمی و کیفی حوزه نظم و امنیت عمومی برای جامعه نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی افزود: نیازمندی های شهرستان های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری براساس اولویت ها دسته بندی و از خیرین برای مشارکت در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و اجرای هر چه مطلوب تر ماموریت های ناجا بهره گیری شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:  بررسی کارشناسانه و شناسایی مهمترین نیازمندی های حوزه نظم و امنیت و جلب مشارکت های مردمی باید در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

در ادامه این نشست فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت:مسئله امنیت برای مردم چهارمحال و بختیاری از اهمیت بالایی برخوردار است که این مسئله به ظرفیت بزرگی برای ارتقای سطح امنیت کشور و استان محسوب می شود و تامین نظم و امنیت عمومی در کشور و استان از مهمترین اولویت های مسئولان می باشد.

سردار غلامعباس غلامزاده به دیدار فرماندهان انتظامی با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در سال گذشته اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید فرمودند، که وزارت کشور و نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح امنیت از ظرفیت مردم استفاده کند.

وی تاکید کرد: ما خادمان مردم وظیفه داریم امنیت را در جای جای کشور تامین و حفظ کنیم و به این وظیفه افتخار می کنیم.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پلیس اسلامی همواره باید ضمن برخورد قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، رأفت اسلامی و رفتارشایسته با مردم را درنظر داشته باشد، گفت: امنیت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران از مردمی بودن مشارکت امنیتی کشور حاصل شده که مصداق بارز آن را در نیروی انتظامی می توان دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.