سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ نسل کشی در میانمار محصول توطیه های امریکایی در منطقه است

کسانی که دنبال ارتباط با آمریکا هستند از جنایات امروز در میانمار درس بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی در تجمع دانشجویان مقابل سازمان ملل طی سخنانی اظهار داشت: اولین کسی که علیه جنایات میانمار در کشور موضع گیری کرد شخص رهبر انقلاب اسلامی بود و این گویای حضور رهبری جامع الشرایط در راس نظام اسلامی است که‌علیه ظلم ظالمان موضع می‌گیرد.

وی افزود: اگر رهبری با بصیرت در میدان باشد اما جوان با بصیرتی در میدان و صحنه حضور نداشته باشد این ظرفیت به خوبی احساس نمی‌شود و این گویای حضور جوانانی بصیر مانند شما در این مسیر است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقشه امریکا و اسراییل برای منطقه خاورمیانه اضافه کرد: حرکت صهیونیستی و امریکایی در منطقه در معرفی شیعه انگلیسی از نظر ما مردود است. ما حرکتهای تکفیری و داعشی را محکوم می کنیم و معتقدیم هر که دین اسلام‌را به درستی شناخت. عاشق این دین شد و اسلامی که این کشورها نشان می دهند ساختگی است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نسل کشی در میانمار محصول توطیه های امریکایی در منطقه است. آنهایی که مدعی عدم رعایت حقوق بشر در ایران هستند بگویند آیا در جمهوری اسلامی که از فرق مختلف شیعه سنی ارمنی و زرتشی نماینده در پارلمان وجود دارد حقوق بشر رعایت نمی شود یا در کشورهای انها که حتی یک‌بیانیه در قبال مظلومیت مردم مظلوم میانمار صادر نکردند.

وی در ادامه خطاب به کسانی که در داخل کشور خواستار ارتباط با امریکا هستند گفت: تفکری که‌امروز دنبال ارتباط با امریکاست جنایات امروز میانمار و یمن و مصر را ببینند و عواقب همراهی و نزدیکی با این کشور را درک کند.

این‌ نماینده مجلس افزود: معتقدیم تفکر ولایی اموزه‌های اسلامی و قرانی امروز وحدت‌ افرین است و با تمسک به‌ آنها پیشرفت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت:‌ رابطه ذلیلانه با امریکایی‌ها را محکوم می‌کنیم و هرگز زیر بار این رابطه نخواهیم رفت.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.