۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 561859

اشتفان افنبرگ به ستاره بایرن مونیخ توصیه کرد که اگر انتظار دارد بایرن بازیکنان جدید زیادی خریداری کند بهتر است به پاری سن ژرمن یا بارسلونا برود.

پاسخ تند افنبرگ به انتقادات اخیر لواندوفسکی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن فعلی بایرن مونیخ هفته گذشته از ناکامی بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات گله کرد و از سران این تیم خواست مانند تیم‌هایی چون پاری سن ژرمن و بارسلونا عمل کند. بعد از شکست بایرن مونیخ برابر هوفنهایم، این انتقادات بیشتر از قبل هم شد ولی اشتفان افنبرگ هافبک سابق و خشن بایرن مونیخ پاسخ صحبت‌های لواندوفسکی را داد و گفت: لواندوفسکی در حالی می‌خواهد بایرن خریدهای زیادی داشته باشد که اولی هوینس رئیس باشگاه قبلا هم تاکید کرده بود که بایرن باشگاهی نیست که ۱۰۰ میلیون یا ۱۵۰ میلیون یورو برای بازیکن پرداخت کند.

او ادامه داد: لوا نباید فراموش کند که او فقط یک بازیکن است و حق چنین اظهارنظرهایی را ندارد. او اگر نظری دارد بهتر است پیش خودش نگه دارد. فلسفه بایرن مونیخ این نیست که هر چقدر می‌خواهد خرج کند. اگه لوا این مساله را نمی‌تواند هضم کند بهتر است به تیمی چون پاری سن ژرمن یا بارسلونا برود. بایرن بهتر است استعدادهای جوان را بخرد و با پروش آنها بتواند این بازیکنان را به فروش برساند تا از این مساله درآمدزایی کند.  

بایرن مونیخ بعد از شکست در بازی این هفته برابر هوفنهایم به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.