اراک- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در آزمون استخدامی، مجوز جذب بیش از ۳۰۰ نفر برای استان مرکزی صادر شده است که این تعداد از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون جذب شدند.

۳۰۰ نفر نیروی جدید توسط آموزش و پرورش استان مرکزی جذب شدند

 به گزارش قدس انلاین، شهریار فولادوند با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت: امسال بیش از ۲ هزار واحد آموزشی در سطح ۱۹ منطقه و شهرستان استان مرکزی پذیرای ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی است.

فولادوند اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تدارک سال تحصیلی جدید در مدارس پس از پایان سال تحصیلی گذشته آغاز شده و در کمیته «پروژه مهر» اقدامات لازم در حوزه آماده‌سازی فضا، تعمیر و تجهیز، ارائه آموزش به نیروها، هماهنگی نیروهای انسانی، منابع مالی و... را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده‌اند تا مهر امسال با بهترین شرایط و حداقل مشکلات آغاز شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته برای رفع کمبود نیروهای آموزشی در مدارس، بیش از ۶۰ هزار ساعت نیروی حق التدریسی در هفته بکارگیری می‌شد که این عدد با بازنشستگی معلمان و عدم همخوانی ردیف‌های استخدامی با تعداد معلمان بازنشسته، برای سال تحصیلی جدید افزایش می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تاکید کرد: در هیچ شهرستانی اجازه نداده ایم که کلاسها در آغاز مهر ماه، خالی از معلم باشند و از راهکارها و تدابیر جانبی و ثانویه از جمله بکارگیری معلمان حق التدریس، شاغلین در نوبت دوم، بهره‌گیری از ظرفیت بازنشستگان در حدود قانونی و همچنین جذب تعدادی حق‌التدریس آزاد براساس مصوبه مجلس، اندیشیده شده است.

فولادوند ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ نیروی حق‌التدریس جذب آموزش و پرورش شدند که در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ مجدد بکارگیری می‌شوند.

وی درخصوص تعداد جذب شدگان در سطح استان مرکزی در آزمون استخدامی پاییز ۹۵، خاطرنشان کرد: در آزمون استخدامی، مجوز جذب بیش از ۳۰۰ نفر برای استان مرکزی صادر شده است که این تعداد از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون جذب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.