بابل- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشن «شب سینمای ایران» برای اولین بار در عصر ۲۶ شهریور ماه در مجتمع سینمایی بابل خبر داد.

جشن سینمای ایران در بابل برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد مازندران، احد جاودانی اظهار کرد: جشن شب سینمای ایران برای اولین بار خارج از پایتخت برگزار می شود.

وی یاداور شد: در این جشن از اساتیدی هچون هوشنگ گلمکانی از گلستان، محمدعلی سجادی از مازندران و فرهاد مهرانفر از استان گیلان تقدیر و تندیس برگ زرین شمال به آنان اهدا خواهد شد.

همچنین مدیرعامل انجمن فیلمسازان شمال کشور هم که دبیری این رویداد را برعهده دارد در این باره گفت: انجمن فیلمسازان در نظر دارد در این جشن از فیلمسازان جوانان شمالی که در سال گذشته معتبرترین جوایز را کسب کرده اند، قدردانی کند و در این راستا به آنها نیز تندیس شاخه شمشاد تقدیم می شود.

مهدی اکبری افزود: در راستای ارتقا سطح کیفی تولیدات فیلمسازان، کارگاه تخصصی در سه حوزه و در ۲۷ شهریور برگزار می شود و اساتید تقدیر شده، مدرس این کارگاه ها خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه اساتید و بزرگان خانه سینما مهمان ویژه این جشن هستند، اضافه کرد: هنرمندان و جغرافیای سه استان شمالی، پتانسیل بسیار فعال و پویای بدنه سینمای ایران بوده و امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه و ارتقا سطح کیفی تولیدات موثر باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.