گچساران - کلنگ احداث مسجد حضرت ولی عصر(عج) با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه گچساران در شهرک هدایت این شهر به زمین زده شد.

کلنگ احداث مسجد حضرت ولی عصر(عج) در گچساران زده شد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، کلنگ احداث مسجد حضرت ولی عصر(عج) با حضور حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران  و جمعی از مسئولان محلی و خیران در شهرک هدایت این شهر به زمین زده شد.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران دراین آیین با اشاره به فضیلت بنای مسجد در آموزه­ های دینی گفت: این مسجد با کاربری‌های مذهبی و فرهنگی ظرفیت خوبی برای اهالی به ویژه جذب جوانان و نوجوانان این منطقه محسوب می‌شود.

حجازی افزود: مسجد یک مرکز عبادی و فرهنگی است که در نظام اسلامی و مکتب آسمانی دارای جایگاه خاصی است وبا توجه به ضروری بودن احداث مسجد در مناطق مختلف شهر، باید با همکاری و کمک خیرین احداث آن انجام شود و امیدواریم امروز با کلنگ‌زنی این مسجد، هر چه سریع‌تر شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر کار مهم نیازمند ساختار اولیه و داشتن زیربنا است، خاطرنشان کرد: مسجد، نقش مهمی در حیات دینی و حتی در شئون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی مسلمانان دارد، اولیای اسلام همواره مردم را به ساختن مسجد تشویق کرده و پاداش‌های بزرگی برای این کار ذکر کردند.

 گفتنی است زمین این مسجد توسط «خلیفه خداوردی» وقف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.