فردی که خود را فوتبالیست تیم ملی معرفی و اقدام به کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

دستگیری ملی‌پوش قلابی و کلاهبردار تلگرامی فوتبال

به گزارش قدس آنلاین، در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی تلگرام با فردی که خود را از فوتبالیست‌های معروف تیم ملی معرفی کرده آشنا و در ازای معرفی فرزندش به تیم ملی نوجوانان ترکیه مبلغ 150 میلیون و 300 هزار ریال به حساب شخصی وی واریز کرده اما پس از واریز مبلغ فرد مذکور دیگر جوابگو نبوده است، موضوع از طریق کارشناسان پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت.

سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان با تایید مطلب فوق ، گفت: متهم که قصد ادامه فعالیت مجرمانه خود در فضای مجازی را داشت با تلاش و اقدامات خوب صورت گرفته در نخستین کلاهبرداری صورت‌گرفته شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد. در ادامه تحقیقات صورت‌گرفته کارشناسان پلیس فتا دریافتند که شاکی وجوه مورد نظر را به حساب دو زن در یکی از استان‌های دیگر کشور واریز کرده که پس از انجام تحقیقات از آنان متهم اصلی پرونده شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با بیان اینکه حساب‌های مذکور مسدود و وجوه کلاهبرداری شده به شاکی بازگردانده شد، ابراز داشت: متهم که قصد ادامه فعالیت مجرمانه خود در فضای مجازی را داشت با تلاش و اقدامات خوب صورت گرفته در نخستین کلاهبرداری صورت‌گرفته شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه کلاهبرداری یکی از شایع‌ترین جرایم در فضای مجازی است، اذعان داشت: مجرمان امروزه با هر شگردی در صدد کلاهبرداری از کاربران در فضای مجازی هستند و در همین راستا به شهروندان توصیه می‌کنیم تا قبل از اینکه کالا و یا خدماتی از افراد دریافت نکردند هیچ‌گونه مبلغی به حساب آنان واریز نکنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.