اصفهان- جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور و ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود.

۲۶۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان اصفهان برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها هرساله به‌منظور توسعه فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: دو هزار و ۶۰۰ پایگاه، آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان است.

حمیدرضا شیران با اشاره به بازگشایی مدارس هم‌زمان با ماه محرم  و برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها  با شعار «مهر در انتظار همدلی» عنوان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در روزهای ۲۳ شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد، ۲۴شهریور درمیعادگاه نماز جمعه و ۱۹ مهر در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای دانش آموزان تحت حمایت جمع‌آوری شد، افزود: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان کمک شده است.

وی بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها باهدف مشارکت گروه‌های مختلف جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اجتماعی برگزار می‌شود افزود: ترویج سنت حسنه انفاق، رفع نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان نیازمند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه مردم خیر استان اصفهان همچون سال‌های گذشته با مشارکت پرشور در جشن عاطفه‌ها به یاری دانش آموزان بی‌بضاعت خواهند شتافت، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۱*۸۸۷۷* یا با شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران  به نام کمیته امداد در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.