بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به پیروزی تیم رسانه ورزش مقابل پیشکسوتان فوتبال، گفت: دستم به نشانه تسلیم بالاست!

خداداد عزیزی: کی‌روش مهاجم تیم رسانه ورزش را به جام جهانی ببرد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت تیم رسانه ورزش، خداداد عزیزی در گفتگویی به تمجید از عملکرد تیم رسانه ورزش مقابل پیشکسوتان فوتبال پرداخت و اعلام کرد دستش به نشانه تسلیم بالاست. وی همچنین گفت: شاید اگر کارلوس کی روش مهاجم تیم رسانه ورزش را ببیند او را با خود به جام جهانی ببرد.


مشروح گفتگوی خداداد عزیزی را روزنامه خبر ورزشی در ذیل می آید:

* چرا در بازی دوستانه تیم پیشکسوتان و رسانه ورزش شرکت نداشتید؟

-  همان بهتر که نبودم چون جنبه باختن آن هم به تیم دوستان رسانه ای را ندارم. (خنده)

* چرا؟

- یک عمر تا سئوال و انتقادی می شد من و خیلی از فوتبالیست ها می گفتیم آخه شما که یک عکس با شورت ورزشی نداری و لگد به گربه هم نزدی. چرا من فوتبالی را نقد می کنی؟! حالا حساب کنید همین قشر 4 تا به تیم فوتبالیست ها زد و چندتا هم نزد. روی کاغذ حدس زده می شد تیم فوتبالیست ها که به جز کاظم برجلو بقیه شان در تیم ملی بوده اند و چند نفرشان هم در جام جهانی بازی کرده اند، 8، 7 گل بزنند ولی آنچه در زمین دیدیم کار تاکتیکی بهتر تیم رسانه بوده و قشنگ معلوم بود تیم پیشکسوتان با جان و دل تلاش می کرد بازی را ببرد ولی زورش نرسید!

* این را هم لحاظ کنید که امیر آبادی، نکونام، برهانی، عنایتی و ... تازه فوتبال را کنار گذاشته اند و جوانتر از خیلی بازیکنان تیم رسانه نظری عادل فردوسی پور 43 ساله بودند.

- اتفاقا دیروز صبح با عادل صحبت می کردم و داشت حسابی می خندید و قهقهه می زد و پرسیدم بازی را چطور از این تیم پیشکسوتان که کلی ملی پوش داشت، بردید. او هم تاکید می کرد بهتری بازی کرده اند. من حدود نیم ساعت بازی را دیدم. تیم رسانه یک فوروارد داشت که سرعتش از عباس کارگر و مهدی مهدوی کیا بیشتر بود. تو سرعت دریبل می زد و دو گل هم به ثمر رساند. شاید اگر کارلوس کی روش او را ببیند، ببردش جام جهانی (خنده). خلاصه عملکرد تیم فوتبالیست ها باعث شد بنده به عنوان فوتبالی بازنشسته دیگر برای خبرنگاران کُری نخوانم و دستم به علامت تسلیم بالاست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.