گیلان- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: سومین دوره نمایش بزرگ فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان در استان گیلان برگزار می‌شود.

نمایش بزرگ فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه گیلان، سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به اینکه این نمایش در یک هفته از ۲۷ شهریورماه تا ۳ مهرماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این همایش در کیلومتر چهار جاده رشت به تهران در دهکده مقاومت برگزار می‌شود.

بایرامی با بیان اینکه نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان است تصریح کرد: این نمایش در ابعاد رزمی، هنری و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان را رساندن پیام فرهنگی صدر اسلام خواند و افزود: تلاش‌ها برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، وقایع روز غرب آسیا و اقدامات تکفیری‌ها در سوریه و عراق در قالب این نمایش به تصویر کشیده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به بازسازی عملیات بیت المقدس ۷ در بخش پایانی نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان اعلام داشت: بازسازی عملیات بیت المقدس ۷ با انفجارات و شلیک‌هایی که صورت می‌گیرد بسیار واقعی به نظر می‌رسد.

بایرامی با بیان اینکه در نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان از ابزار هنر برای نشان دادن اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است خاطرنشان کرد: هنرمندان گیلانی، سپاه قدس استان گیلان را در اجرای این برنامه یاری می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.