برنامه «شابک» به موضوع کتاب و کتابخوانی می پردازد و تلاش عوامل در این است که با نوعی همدلی، دغدغه کتابخوانی را با مردم به اشتراک گذارند.

نمایش‌هایی کوتاه برای معرفی کتاب در شبکه سه

به گزارش قدس آنلاین،یکی از بخش‌های «شابک» در سری جدید معرفی کتاب از طریق اجرای نمایش‌های کوتاه است. بازیگر این بخش از نمایش‌ها که تا به این لحظه چندین قسمت از آن پخش شده علی دهبان بوده است.

علی دهبان که فعالیت رسانه‌ای نیز داشته است دانش آموخته رشته بازیگری و سینماست که فعالیت خود را در از تئاتر آغاز کرد. او پیش‌تر در سریال «با من حرف بزن» به کارگردان اصغر توسلی، «از فردا می‌ترسم»، «یک روز دیرتر» و... به ایفای نقش پرداخته است.

این نمایش‌های کوتاه در برنامه «شابک» فضایی متفاوت برای یک برنامه تخصصی با موضوع کتاب ایجاد کرده و با فضایی شاد مخاطبش را به خواندن کتاب مورد نظر تشویق می کند.

گفتگو با مهمانان در حوزه نشرو یا چهره هایی که علاقمند به ترویج کتابخوانی هستند و معرفی کتاب از بخش های مختلف برنامه است. همچنین بخش گفتگو با مردم از آیتم های مختلفی مثل گزارش، پانویس، بیان موضوعات و پوشش برنامه های مرتبط با کتاب از جمله آیتم های برنامه است.

برنامه «شابک» به تهیه کنندگی رحیم صادق پور کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که با مشارکت اداره کتاب بسیج در ۱۰۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای تهیه شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.