لحظاتی پیش نوزدهمین جشن خانه سینما آغاز شد.

مریلا زارعی: مسلمانان بی‎گناه میانمار از بین می‌روند ولی سفیران صلح سکوت کردند+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، نوزدهمین جشن خانه سینما با حضور هنرمندان و مدیران و دست اندرکاران سینمایی دقایقی پیش در محوطه باز باشگاه فرهنگی ورزشی پیام آغاز شد.  

در جشن امسال با اینکه بیش از سه هزار میهمان در این مراسم دعوت شده اند ولی تا این لحظه نزدیک به هزار نفر در مراسم حضور یافته اند.

همایون اسعدیان برای اجرا به روی سن رفت و گفت: سال به سال برگزاری این جشن برای ما سخت تر میشود و افسوس که از تنگ نظری همکاران خودمان این سختی ها اتفاق می افتد ما مسریم که این جشن را هر سال بهتر برگزار کنیم.

برای اهدای تندیس بهترین فیلم انیمیشن، بهرام عظیمی و وحید عربانی روی سن آمدند و تدیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین انیمیشن را به آقای فرنوش عابدی برای فیلم پیش خدمت اهدا کردند.

برای بهترین فیلم کوتاه داستانی جهانگیر کوثری و باران کوثری روی سن رفتند و تندیس شایستگی و دیپلم افتخار را به بهمن و بهراتم ارگ برای فیلم حیوان اهدا کرند. باران کوثری قبل از اهدای جایزه از اینکه توانسته به عنوان یک زن به ورزشگاه بیاید ابراز خوشحالی کرد.

مرتضی رزاق کریمی و نیکی مظفری برای اهدای جایزه بهترین کارگردانی مستند و بهترین فیلم مستند به روی سن آمدند و تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم مستند بلند به مهدی قنواتی برای فیلم همجا و تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند را به محسن استادعلی برای فیلم زنانگی اهدا کردند.

محسن شاه ابراهیمی و جواد عزتی برای اهدای جایزه بهترین جلوه های ویژه میدانی روی سن آمدند و تندیس شایستگی و دیپلم افتخار را به ایمان کرمیان برای فیلم ویلایی ها اهدا کردند.

سیروس ابراهیم زاده و اصغر همنت برای اهدای جایزه بهترین جلوه های بصری روی سن رفتند و و تندیس شایستگی و دیپلم افتخار را به سینا قویدل برای فیلم رگ خواب اهدا شد.

وحید جلیل وند با دعوت احسان کرمی روی سن آمد و ضمن تشکر از حضار، ‌جایزه ونیز را متعلق به همه بچه های بدون تاریخ بدون امضا عنوان کرد و گفت این جایزه ها ما حصل تلاش بزرگترهای سینما است.

پس از آن سروش صحت و مجید مظفری روی صحنه آمدند و جایزه تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین چهره پردازی را به عبدا... اسکندری و مهرداد میرکیانی اهدا کردند.

ستاره اسکندری و مهران غفوریان برای بهترین طراحی لباس روی صحنه آمدند و تندیس شایستگی و دیپلم افتخار را به عباس بولوندی اهدا شد.

برای اهدای جایزه بهترین طراحی صحنه مریلا زارعی و مهران احمدی روی سن رفتند. مریلا زارعی با اشاره به فاجعه میانمار گفت: سینما اگر بخواهد تاثیر بگذارد باید تاثیر بگیرد، ‌ مسلمانان بیگناه در میانمار از بین می‌روند در حالی که سکوت سفیران صلح را شاهد هستیم از سفیران صلح خواهش میکنم برای احقاق حق اقلیت مسلمان آن منطقه کاری کنند. پس از آن تندیس شایستگی و دیپلم افتخار به کیوان مقدم اهدا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.