شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پنجره واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از ملزومات اصلی اقتصاد استان هرچه سریعتر باید راه اندازی و فعال شود.

پنجره واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری هرچه سریعتر راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به انعقاد قرارداد با انجمن پوشاک ایران گفت: قراردادی به منظور استقرار صنایع پوشاک در ۲۰ روستای استان با سرمایه گذاری ۷۲۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۵۵۰ نفر فراهم شده است و مقرر است در شهرستان شهرکرد ۳ کارگاه،لردگان ۳ کارگاه و در هفت شهرستان دیگر استان دو کارگاه راه اندازی می شود.
وی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد در استان افزود: پنجره واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از ملزومات اصلی اقتصاد استان هرچه سریعتر باید راه اندازی و فعال شود.

استاندار با اشاره به راه اندازی و فعال کردن میز تجارت استان افزود: یک گروه کارشناسی نسبت به بررسی علمی راه اندازی میز تجارت چهارمحال و بختیاری در نقاط مرزی و خارج از کشور تشکیل و فعال شود.
وی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری نسبت به تهیه و ارائه برش استانی برنامه های ملی خود اقدام کنند.
سلیمانی خاطر نشان کرد: طولانی بودن روند پاسخ دهی به استعلامات ظلم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که با راه اندازی پنجره واحد اقتصادی این روند ساماندهی و حداکثر تا یک ماه انجام می گردد.
وی تاکید کرد: مسولان دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی از اقدامات نظام جمهوری اسلامی و عملکرد دولت در بخش های مختلف استان از طریق رسانه های گروهی اقدام کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: شناسایی نیاز بازارهای هدف صادراتی و برنامه ریزی به منظور صادرات محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری به مناطق مختلف  نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان ایفا می کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.