سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز فقط به فکر بردن بودیم و بازیکنانم فقط با قلب‌شان بازی کردند.

پورموسوی: با قلب‌مان بازی کردیم و سپاهان را شکست دادیم

به گزارش قدس آنلاین، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، گفت: این برد را به مردم خوزستان،‌ هواداران و خانواده مرحوم حیدری و همچنین کانون هواداران تقدیم می‌کنم. بازیکنانم امروز با قلب‌شان بازی کردند تا این پیروزی را به مردم خوزستان و خانواده مرحوم حیدری تقدیم کنند.

وی ادامه داد: ما در جام حذفی به دلیل اینکه از مسابقات خارج شده بودیم نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و شکست خوردیم و به همین دلیل تمام تمرکزمان روی لیگ برتر است. امروز تنها به فکر بردن بودیم و بازیکنانم نمی‌خواستند بازنده باشند. البته در دقایق پایانی بازی حریف فشاری به ما وارد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام بازیکنانم از جمله مصدومانی که به این دیدار رسیده بودند بسیار تلاش کردند که به شرایط بازی برگردند. امروز هم پای آرش افشین به گلزنی باز شد و ان‌شاءالله روزهای بهتر او را هم می‌بینیم.

پورموسوی ادامه داد: افشین بازیکن بزرگی است و سرمایه استان می‌باشد و باید از او حمایت کرد. امروز او با تمام وجودش بازی کرد و گل زد و البته زحمات تمام بازیکنانم امروز به ثمر نشست. همچنین باید بگویم ایمان مبعلی امروز بزرگی کرد و روی نیمکت نشست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.