چرام- امام جمعه چرام گفت: قطعا آنچه مردم انقلابی از دستگاه دیپلماسی انتظار دارند، رعایت اصل عزت است.

 انتظار مردم انقلابی از دستگاه دیپلماسی رعایت اصل عزت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ظهر امروز حجت الاسلام سید نورالله افشار در نماز جمعه این هفته شهر چرام با اشاره به آیه۲۷ سوره اعراف بیان کرد:خداوند متعال شیاطین را دوستان کسانی قرار داده که ایمان نمی‌آورند وچون شیطان دیده نمی شود ازاین  دشمنی که او را نمی بینیم باید سخت برحذر بود و همیشه آماده دفاع باشیم.

وی افزود: خداوند خطاب به شیطان می فرمایند تو بر بندگان من تسلط نخواهی داشت مگر بر گمراهانی که از تو پیروی می کنند.

افشار در ادامه خطبه اول اضافه کرد: درست است ما شیطان و دوستانش را مشاهده نمی‌کنیم اما رد پای آنها را می توانیم ببینیم. هر جا مجلس گناه است آنجا شیطان حضور دارد.

خطیب جمعه چرام با اشاره به نقض عهدهای آمریکا درتوافق هسته ای اظهار کرد: قصه برجام و بد عهدی های آمریکایی‌ها تمامی ندارد و در این یک سال گذشته بارها توافق هسته ای مشهور به برجام نقض گردیده است.

امام جمعه چرام اضافه کرد: اما جواب قاطع از طرف مذاکره کنندگان ایرانی به دولت آمریکاداده نشد و شب گذشته نیز مجدداً تحریم‌هایی علیه افراد و شرکت های ایرانی توسط دولت آمریکا صورت گرفت.

افشار در ادامه خطبه دوم گفت:اتحادیه اروپا هم در مقابل نقض عهدهای آمریکا تصمیم عملی اتخاذ نکرده و سیاست همراهی با آمریکا را در پیش گرفته است.

خطیب جمعه چرام با به بیان چند نکته عنوان کرد: نقض عهد های توافق هسته ای مربوط به دولت آمریکا است و بعضی ها در داخل برای اینکه صورت مسئله را پاک کنند،تحریم‌های صورت گرفته را به آقای ترامپ نسبت می دهند درواقع چنین افرادی متوجه خوی استکباری آمریکا نیستند.

افشار افزود:بعضی ها می‌گویند اگر آمریکا ما را تحریم می کند ما دیگر اجماع جهانی علیه خود نداریم اما در جواب این آقایان باید گفت این چه اجماع جهانی است که در مقابل تصمیمات غلط آمریکا علیه ایران اسلامی موضعی نمی‌گیرند؟

امام جمعه چرام گفت‌: تا چه موقع باید شاهد این وضعیت باشیم و آمریکا مثل قبل از برجام به بهانه‌های واهی ما را تحریم کنند؟

خطیب جمعه چرام اضافه کرد: وقتی قرار است تحریم ها تمدید شوند و نگاه خصمانه آمریکا وجود داشته باشد پس برجام چه دستاوردی برای ما داشته است؟

وی در پایان خطبه دوم اظهار کرد: باید جلوی شیطان با قاطعیت ایستاد و غنی سازی ۲۰ درصد را شروع کنیم چرا که قطعا آنچه مردم انقلابی از دستگاه دیپلماسی انتظار دارند،رعایت اصل عزت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.