زنجان- امام جمعه زنجان با تاکید بر تقویت بنیان خانواده به منظور جلوگیری از سست شدن پایه‌های نظام گفت: فعالیت داعش در راستای ایجاد پایگاه برای رژیم صهیونیستی در منطقه است.

فعالیت داعش برای ایجاد پایگاه صهیونیست‌ها در منطقه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان اظهار داشت: خانواده اساس جامعه است و باید اهمیت بیشتری به این نهاد مقدس بدهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با هجوم فرهنگی و سست کردن بنیان خانواده قصد تسلط بر کشورهای اسلامی را دارد، ابراز کرد: هر چقدر بنیان خانواده محکم‌تر باشد و مهربانی افزایش یابد، فرزندان سالم‌تری در سایه زندگی دینی تربیت می‌شوند.

امام جمعه زنجان به روز تکریم بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان سرمایه‌های عمومی جامعه محسوب می‌شوند و باید تجربه‌های ارزشمند این افراد برای نیروی جوان که سرشار از انرژی هستند، به‌کارگیری شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اشغال بیروت توسط رژیم جعلی صهیونیستی بیان کرد: این واقعه روز ننگینی در تاریخ استکبار، آمریکا و اسرائیل کودک‌کش است.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی تصریح کرد: بی‌تحرکی کشورهای اسلامی در مقابل جنایات اسرائیل قابل قبول نیست و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری مدعیان حقوق بشر گاهی در مقابل مجازات یک جرم واکنش نشان می‌دهند اما در مقابل این جنایات اقدامی انجام نمی‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در مورد توطئه‌های آمریکا برای ایجاد داعش بیان کرد: داعش با این نیت ایجاد شد که در عرض یک ماه دولت سوریه ساقط شود و با اشغال موصل عراق را به سه کشور تجزیه کنند تا اسلحه مردم عراق و سوریه که به طرف اسرائیل است به سمت مسلمانان برگردد.

وی عنوان کرد: فعالیت داعش و تحریک مردم عراق برای این بود تا پایگاهی برای رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا، آدم‌کشی و ناامنی منطقه ایجاد کنند.

آیت‌الله خاتمی به فعالیت دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: تشخیص مصالح کلان کشور، مشورت برای سیاست‌های کلی نظام و ارائه راه حل در رابطه با معضلات از وظایف این مجمع است و مقام معظم رهبری به انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی فکر کردن در همه ارکان نظام تاکید کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.