اصفهان-فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای برنامه هایی برای ارتقای توان عملیاتی و چابکی بیشتر نیروهای این فرماندهی به منظور انجام بهتر ماموریت هایش در مقابله با مجرمان وبرهم زنندگان امنیت خبر داد.

ارتقای توان عملیاتی نیروهای پلیس در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی سخت و شبانه روزی است و تعطیل بردار نیست، اظهار داشت: نیروهای انتظامی به صورت مجاهدانه تلاش می کنند تا مهمترین نیاز جامعه که امنیت و آرامش است را فراهم کنند.

وی امنیت را مهمترین دارایی و سرمایه یک کشور عنوان کرد و گفت: امنیت زمینه ساز تولید، اشتغال، تحصیل، عبادت و توسعه در بخش های مختلف است و نیروی انتظامی که وظیفه برقراری امنیت در کشور را برعهده دارد تمام تلاش خود را به کار می بندد تا این امنیت به نحو احسن برای مردم ایجاد و حفظ شود.

این مقام مسئول افزود: در همین زمینه قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل در مجموعه فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شده تا کار ارتقای امنیت استان را با توان و قدرت بیشتر و استفاده از ظرفیت های درون استان به سرعت پیش ببریم.

سردار معصوم بیگی، در ادامه با اشاره به ویژگی های خاص کلانشهر اصفهان از نظر حجم بالای جمعیتی، حضور مهاجران، سفر گردشگران داخلی و خارجی، برپایی همایش های بین المللی و انتخاب آن به عنوان معین تهران در مواقع بحرانی گفت: به همین جهت این شهر نیاز دارد که از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: به همین منظور برنامه ریزی های خوبی در دست اقدام است تا فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از انسجام، آمادگی و توان عملیاتی بالا و چابکی بیشتری برای انجام بهتر ماموریت هایش در مقابله با مجرمان و برهم زنندگان امنیت برخوردار شود.

این مقام انتظامی، مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان را مجموعه ای منسجم، پویا و مردم دار و تلاشگر توصیف کرد و اظهار داشت:  ظرفیت خوبی در این مجموعه وجود دارد که روز به روز بر آمادگی و توان عملیاتی خود بیافزاید و به مردم شریف و شهید پرور این خطه خدمات بهتر و بیشتری را در عرصه نظم و امنیت ارائه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.