اهواز_ سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب گفت: هفته نخست یازدهمین دوره سوپرلیگ کاراته باشگاههای کشور امروز در سالن غدیر تهران برگزار شده که تیم مناطق نفتخیز جنوب در اولین گام با نتیجه ۲۳ بر ۳ تیم داتیس کاراته رشت را شکست داد.

پیروزی تیم کاراته مناطق نفتخیز جنوب در سوپرلیگ کاراته باشگاههای کشور

آرام فدائی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: دیدار تیم های بیمه تعاون و مناطق نفتخیز جنوب در این هفته لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی عملکرد این تیم در هفته نخست سوپرلیگ کاراته باشگاه های کشور را مطلوب ارزیابی کرد وگفت: نفرات تیم موفق شدند با ارائه یک بازی راحت تیم داتیس کاراته رشت را شکست دهند.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب بااشاره به اینکه تیم های شرکت کننده در این فصل پیکارهای سوپرلیگ کاراته باشگاه های کشور افزایش یافته است، عنوان کرد: در مسابقات این فصل ۱۰ تیم حضور دارند که نسبت به فصل گذشته دو تیم افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما برای کسب عنوان قهرمانی کار سختی در پیش داریم، ادامه داد: تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و پاس قوامین مهم ترین حریفان مان برای کسب عنوان قهرمانی است.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفتخیزجنوب اظهار کرد: مسابقات امسال در زمان بیشتری طول خواهد کشید که همین مسئله بر کیفیت و جذابیت سوپرلیگ خواهد افزود.

فدائی با بیان اینکه ۷۰ درصد از ترکیب تیم از نفرات بومی تشکیل شده است، اضافه کرد: حریفان ما بهترین نفرات کاراته کشور را جذب کردند که کار ما را برای کسب عنوان بسیار سخت می کند.

وی درخصوص مربی این فصل تیم کاراته مناطق نفتخیزجنوب بیان کرد: دراین فصل منصور حسن بیگی از مربیان جوان و با تجریه کاراته کشورمان است که امسال به عنوان مربی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.