۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 562996

سرمربی آرسنال امیدوار است تیمش ۳ امتیاز خارج از خانه هفته پنجم لیگ برتر را به دست بیاورد.

امیدواری آرسن ونگر به کسب نتیجه در دربی لندن

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گاردین، دو تیم چلسی و آرسنال فردا (یک‌شنبه) در داربی لندن برابر هم به میدان خواهند رفت. پیشتر آرسنالی‌ها توانستند در فینال جام حذفی و جام خیریه انگلیس رقیب آبی پوش خود را شکست دهند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پیش از دیدار تیمش برابر چلسی در لیگ برتر گفت: ما در بازی برابر لیورپول نمایش خیلی بدی داشتیم و مصمم هستیم این نتیجه را جبران کنیم. اگر به جدول رده‌بندی نگاه کنید در خواهید یافت که کیفیت و جایگاه شما در جدول را نتایج مستقیم با تیم‌های صدرجدولی که رقیب جدی شما هستند تعیین می‌کند. چلسی یکی از رقیب‌های مستقیم ما در جدول رده‌بندی خواهد بود و به همین دلیل می‌خواهیم در این دیدار نتیجه بگیریم.

آرسنال از سال ۲۰۱۱ در استمفوردبریج نتوانسته پیروز شود و این بار شاگردان ونگر امیدوارند طلسم شکنی کنند و دست پر این ورزشگاه را ترک کنند. 

سرمربی آرسنال در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر در تمام طول این سال‌ها به رکورد من در بازی‌های خارج از خانه نگاهی بیندازید خواهید دید که رکورد من در بازی‌های خارج از خانه خوب بوده است. خوشبختانه در این بازی‌ها یکی از بهترین رکوردهای انگلیس در اختیار من است که نزدیک به دو سال شکست نخوردم. پارسال هم تا دسامبر که بازی با اورتون بود در خارج از خانه شکست نخوردیم.

آرسنال که در لیگ اروپا توانست کلن را شکست دهد و سه امتیازی شود حالا باید در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف چلسی برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.