سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هر تیمی از جمله پرسپولیس پاشنه آشیلی دارد که آن را پیدا کرده‌ایم.

جلالی: می دانیم چطور به پرسپولیس ضرب بزنیم/ در خط حمله کاملا خلع سلاح شده ایم!

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: هر تیمی که بخواهد با پرسپولیس بازی کند کار سختی دارد اما معتقدم هر تیم خوبی پاشنه آشیلی دارد و مهم این است که آن را پیدا و روی آن کار کنیم. برای این کار فکر و تمرین کرده‌ایم. امیدوارم فردا (یک‌شنبه) در استادیوم پر، بازی خوبی انجام دهیم.

او درباره نقطه ضعفی که از پرسپولیس پیدا کرده گفت: ترجیح می‌دهیم این موضوع را در زمین پیاده کنیم. همه می‌دانیم پرسپولیس پارامترهای زیادی در حمله دارد و ضمن این که نیمکت آن هم می‌تواند حلال مشکلاتش باشد.

سرمربی پیکان همچنین عنوان کرد: ما در پایان هفته پنجم وضعیت بهتری نسبت به پارسال داریم اما امسال در بخش حمله خلع سلاح شده‌ایم. این موضوع در شروع لیگ می‌تواند تاثیرگذار باشد اما در خلال بازی‌ها باید تاثیر آن را کم کنیم. ما در لیگ امسال می‌توانیم آینده خوبی داشته باشیم.

جلالی با بیان این که تاکنون از بازیکنان خارجی خود استفاده نکرده است، افزود: کنت آسیب دیده است اما یک بازیکن دیگر گرفته‌ایم که فردا می‌تواند بازی کند. درباره پرسپولیس هم باید بگویم با شناختی که از برانکو دارم، بعید می‌دانم به ترکیب اصلی خود دست بزند و از بازیکنانی مثل منشا و نعمتی در ترکیب اصلی استفاده کند.

او درباره استفاده نکردن از خدابنده‌لو تصریح کرد: این بازیکن از ابتدا با ما تمرین کرد اما به مشکل برخورد و محروم شد. با این حال بازیکنان جوان خوبی از تیم امید داریم که فردا چهار، پنج بازیکن از بین آن‌ها روی نیمکت تیم خواهند نشست.

جلالی در پایان درباه برنامه‌اش برای مهار منشا گفت: سعی کرده‌ایم شرایط مختلف پرسپولیس را در تمرین‌ها در نظر بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.