سبزوار- مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: طرح تقسیمات کشوری موضوع احساسی، عاطفی و آنی نیست و رویکرد دولت قانون، توسعه متوازن، عدالت، منطق و عقلانیت است.  

رویکرد دولت در تقسیمات کشور قانون، توسعه و عدالت است

طرح تقسیمات کشوری پس از وقفه چند ساله در دولت یازدهم با سفر مدیر کل تقسیمات کشوری و کارشناسان مربوطه به خراسان رضوی در دستور کار وزارت کشور و دولت قرار گرفت.

سید سعید جلالی در پایان سفر خود به خراسان رضوی با بیان اینکه سفر خوب و بابرکتی داشته است در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در این سفر ۳ روزه فشرده به شهرستان های تربت جام، کاشمر، نیشابور و سبزوار رفتیم و پیشنهادهای ارائه شده و نقاط مدنظر را  از نزدیک بازدید و شناسایی کردیم و تلاش می کنیم رفاه مردم، توسعه و آمایش سرزمینی را در تصمیم گیری ها لحاظ کنیم.

 وی با تاکید بر اینکه نمی توان در اتاق کار نشست و برای ارتقاء تقسیمات کشوری تصمیم گرفت خاطر نشان کرد: باید از نزدیک شرایط مکان های پیشنهاد شده را بازدید کرد و آنها را با قانون سنجید و سپس تصمیم گیری کرد بنابراین ما در نخستین سفر کاری به خراسان  رضوی درخواست های شهرستان های تربت جام، کاشمر،نیشابور و سبزوار را بررسی و ارزیابی میدانی کردیم و در وزارت کشور برای تک تک موارد تصمیم گیری خواهدشد.

جلالی با بیان اینکه سفرهای دیگری به خراسان رضوی خواهد داشت تصریح کرد: طی روزهای آینده پیشنهادهای وزارت کشور را برای طرح در هیات دولت آماده خواهیم کرد و پیش بینی می شود از ماه آینده خبرهای خوش به شهروندان شهرهای یاد شده ابلاغ شود.

گفتنی است مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور در آخرین روز سفر خود به خراسان رضوی به شهرستان های سبزوار، خوشاب، جوین و جغتای سفر کرد و درخواست های مردم ششتمد، شامکان، نوده انقلاب، برغمد، حکم آباد، رازی، کلاته میمری، فتح آباد، حاجی آباد و زورآباد، ریواده و فراشیان را بررسی و ارزیابی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.