شهرکرد-مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: جشن عاطفه ها از شهریور امسال آغاز شده و ۷۷۲ پایگاه در سطح استان آمادگی همکاری و جلب مشارکت های مردم را دارند.

۷۷۲ پایگاه آماده همکاری و جلب مشارکت های مردمی هستند

به گزارش قدس آنلاین، علی  ملکپور گفت: به منظور توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری جشن عاطفه ها از شهریور امسال آغاز شده و ۷۷۲ پایگاه در سطح استان آمادگی همکاری و جلب مشارکت های مردم را دارند.

ملکپور با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان در جشن عاطفه های سال گذشته به نیازمندان کمک شده است افزود: ۳۶ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد، ۱۶ دفتر کمیته امداد، ۲۰ پایگاه نمازجمعه و ۷۰۰ مدرسه سطح استان آماده دریافت کمک های خیران و نیکوکاران استان برای رفع نیاز نیازمندان در شروع آغاز سال تحصیلی جدید هستند.

وی با اعلام اینکه جشن عاطفه ها در روزهای ۲۳ شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد ، ۲۴شهریور درمیعادگاه نماز جمعه و ۱۹ مهر در سطح مدارس استان برگزار می‌شود بیان کرد: بیش از ۱۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۲۲۰ میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی در قالب جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور سال جاری به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تشریح کرد: جشن عاطفه ها با شعار « مهر در انتظار همدلی » و با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی ، سازمان دانش آموزی و مؤسسات خیریه برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه تعداد سه هزار و ۷۴۰ دانش آموز و یک هزار و ۷۰ نفر دانشجو تحت حمایت هستند تأکید کرد: نیکوکاران و مردم نوع دوست می توانند برای شرکت در جشن عاطفه ها از طریق شماره گیری کد #۰۳۸*۱*۸۸۷۷* یا پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک های خود را به سهولت پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.