اصفهان - جشنواره تولیدات ۱۲۰ ثانیه ای رسانه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره تولیدات رسانه‌ای ۱۲۰ ثانیه ای در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ماجد گودرزی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: جشنواره تولیدات ۱۲۰ ثانیه ای رسانه‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و بهره‌مندی از ابزار رسانه، فرهنگ و هنر در انتقال آموزه‌های دینی از اهداف این جشنواره است، افزود: هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب و اسلام در رسانه‌ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج معروفات و تلاش برای کاهش منکرات در جوامع اسلامی از اهداف مهم این جشنواره است.

معرفی منکراتی مانند قاچاق کالا، حاشیه‌نشینی، طلاق در جشنواره رسانه ای ۱۲۰ ثانیه ای 

دبیر جشنواره تولیدات رسانه‌ای۱۲۰ ثانیه ای با اشاره به موضوع‌های درنظرگرفته شده برای این جشنواره ابراز داشت: معرفی منکراتی مانند قاچاق کالا، حاشیه‌نشینی، طلاق، باندهای فساد و فحشا، مواد مخدر، ریا، ربا و دزدی، تریج معروفات مانند ازدواج، تکریم ارباب رجوع، صداقت در کار، صدقه، حجاب، احترام به والدین، صبر، استقامت، ایثار، شهامت، شهادت، حج، زکات و عبادت خالصانه از جمله موضوعات مهم این جشنواره است.

ارائه راهکارهای متفاوت در راستای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از اهداف جشنواره است

وی ادامه داد: همچنین ارائه راهکارهای متفاوت در راستای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، امر به معروف و نهی از منکر سیاسی نسبت به مسئولان، مدیران و جامعه، نقش امر به معروف و نهی از منکر در یپشرفت جوامع اسلامی و نشاط جامعه، نظارت مرئمی، مطالبه‌گری و انتقادپذیری و آتش به اختیار در فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوع‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

گودرزی با بیان اینکه هدف ما بحث تولید محتوا در زمینه امر به معروف است، تاکید کرد: بر این اساس یک برنامه چالشی رادیویی هر هفته با یک موضوع در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر تولید می‌شود که این هفته با موضوع آموزش و پرورش خواهد بود و مردم، مسئولان و کارشناسان دیدگاه‌های خود را در این ارتباط بیان می‌کنند.

 وی با بیان اینکه جشنواره دارای دو بخش دیداری وشنیداری است، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ آذرماه ۹۶ است و نحوه ارسال اثر نیز تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتی۱۲۰fest.ir است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.