اصفهان- سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: واقف نیک اندیشی وقف جدیدی را برای تامین مصارف آستان مقدس امامزادگان قاسم و محمد ابن زین العابدین(ع) شهر جوشقان قالی از توابع شهرستان کاشان وقف کرده است.

ثبت وقف جدیدی برای امامزادگان قاسم و محمدبن زین العابدین(ع) کاشان

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان با اعلام این خبر اظهار داشت: «ماشاالله هندی» واقف نیک اندیش جوشقانی تمامی و همگی ششدانگ ده سهم مشاع از بیست و پنج سهم از جمله سی سهم ششدانگ قطعه زمین مزروعی سه جریبی در دشت کوهکین جوشقان قالی را وقف کرده است.

وی افزود: براساس  وقف نامه ای که توسط واقف خیر اندیش ثبت شده است عواید این موقوفه صرفا برای مصارف آستان مقدس امامزادگان قاسم و محمد ابن زین العابدین(ع) شهر جوشقان قالی صرف می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: تولیت این موقوفه با هیئت امنای آستان مقدس امامزادگان قاسم و محمد ابن زین العابدین(ع) شهر جوشقان قالی است.

حافظیان ارزش ریالی این موقوفه را ۱۵۰ میلیون ریال، اعلام کرد و یادآور شد: این موقوفه در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امورخیریه به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.