کرمان - فرمانده سپاه ثارالله استان صبح یکشنبه در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد .

برنامه های هفته دفاع مقدس دراستان کرمان تشریح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار ابوحمزه با بیان اینکه در نخستین روز این هفته رژه نیروهای مسلح و نمایش تجهیزات نظامی ساعت هشت صبح روز جمعه ۳۱ شهریور در بلوار۲۲ بهمن کرمان برگزار می‌شود، افزود: راهپیمایی خانوادگی نیز دیگر برنامه این روز است.

وی تبیین اهمیت دفاع مقدس همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز علمی را برنامه دومین روز هفته دفاع مقدس دانست و گفت: همایش ۴۰۰ نفری روحانیان استان کرمان و نقش آنان در جامعه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان از برگزاری رزمایش غواصی دفاع مقدس با محوریت عملیات کربلای چهار در موزه دفاع مقدس کرمان از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور بعداز نماز مغرب و عشا به مدت یک هفته خبر داد و افزود: دیدار و تجلیل از رزمندگان، پیشکسوتان و زنان صبور، حضور در گلزار شهدا، حضور در عزاداری های محرم، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان بسیج، برگزاری ۱۰ یادواره شهدا، افتتاح ۱۸ پایگاه مقاومت بسیج و طرح‌های محرومیت‌زدایی، کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس کرمان، پخش فیلم‌های دفاع مقدس در مراکز دانشگاهی از دیگر برنا مه های هفته دفاع مقدس در استان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان همچنین توجه به مسائل فرهنگی را یکی از اولویت‌های سپاه ثارالله استان دانست و گفت :باید در کنار مسائل اقتصادی، توجه به مقوله های فرهنگی به عنوان زیربنا مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رسانه‌ها را پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان می‌دانیم و آن‌ها را به عنوان خواص جامعه می‌شناسیم، ابراز داشت: هرچه مستدل‌تر، عمیق‌تر و همه‌جانبه کار انجام دهید، قطعاً اثرگذاری بیشتر است و پرداختن به حاشیه ما را از نقش کلیدی خود دور می‌کند. 

ابوحمزه ادامه داد: نگاه ما به رسانه‌ها تقسیم‌بندی موجود در جامعه به معنی چپ و راست نیست و به تقسیم‌بندی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جریان انقلابی، غیرانقلابی محافظه‌کار و ضدانقلاب مخالف و معاند توجه می‌کنیم، نگاه بسیج و سپاه در استان کرمان نسبت به جریان‌های سیاسی بر گرفته از این سه نکته مد نظر رهبری است و تأکید هم بر انقلابی کردن جریان غیر انقلابی دارند. 

ابوحمزه گفت: اظهارنظرهای افراد در هر مسؤولیتی نسبت به مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … نظر بسیج و سپاه نیست، آنچه به عنوان نگاه و دیدگاه سپاه به شمار می‌رود، نگاه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان است، نوع نگاه تمام رده‌های بسیج و سپاه با تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در چهار گام تعامل و همکاری، انتقاد سازنده، مطالبه‌گری و رعایت خطوط قرمز نظام است.

ابوحمزه با بیان اینکه از اولویت‌های سپاه مسائل فرهنگی است و پایه کارها محسوب می‌شود و بیشترین تعامل و ارتباط را با رسانه‌ها انجام می‌دهیم، گفت: همچنین در زمینه حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کرمان و اجرای پروژه‌های عمرانی باید گفت در حق این قرارگاه خاتم‌الانبیاء با پروژه‌هایی که در کرمان انجام می‌دهد، جفا شده است و جوسازی‌هایی علیه آن صورت می‌گیرد. 

وی افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء کارهای بزرگی در استان کرمان در حال انجام دارد و ۲۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است در شهر کرمان نیز ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه کرده است، اما کل پولی که دریافت کرده، ۷۰ میلیارد تومان و به صورت تهاتری زمین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.