گچساران- رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از روز ۳۰ شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم هندبال نفت و گاز در اولین گام در لیگ برتر کشور در سالن مجموعه ورزشی پدخندق میزبان تیم پتروشیمی مارون خواهد بود.

هندبال نفت و گاز گچساران با چهره ای جوان شده در لیگ برتر شرکت می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تیم هندبال نفت و گاز گچساران که خود را برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور آماده می‌کند، تمرینات خود را زیر نظر مهدی آزاد منجیری مربی خود پیگیری می‌کند.


مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از روز ۳۰ شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم هندبال نفت و گاز در اولین گام در لیگ برتر کشور در سالن مجموعه ورزشی پدخندق میزبان تیم پتروشیمی مارون خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات این دوره با کاهش دو تیم نسبت به فصل قبل روبرو شده است، افزود: این نشان از عدم سرمایه‌گذاری باشگاه‌های کشور در رشته‌ی هندبال دارد.



آزاد منجیری در رابطه با تیم هندبال نفت گچساران گفت که این تیم به تازگی از جام باشگاه های جهان در قطر بازگشته است و نسبت به فصل گذشته چند تغییر در پست های مختلف داشته است و آینده دار این تیم چند بازیکن نوجوان این باشگاه را به خدمت گرفته تا هم از پتانسیل های فنی آنها استفاده کند و هم تجربه ای به تجربیات آنها اضافه کند.

وی بیلن کرد: ۷ نفر از بازیکنان تیم هندبال نفت و گاز گچساران بومی  هستند و در بازی های لیگ بازی می کنند.

بر اساس این گزارش، در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور ۸ تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.