۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 563299

فرهاد نظری افشار، بازیکن ۳۴ ساله تیم ملی والیبال ایران در پایان جام قهرمانان بزرگ جهان که با کسب اولین مدال تاریخ والیبال ایران همراه بود، از تیم ملی خداحافظی کرد.

فرهاد نظری افشار از تیم ملی خداحافظی کرد

به‌ گزارش قدس آنلاین، در پایان رقابت‌های والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۱۷ که از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار شد، تیم‌ ‌ملی والیبال ایران موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در میان شش تیم برتر جهان به مدال برنز  دست یابد و برای نخستین بار در تاریخ خود بر روی یکی از سکوهای جهانی والیبال بایستد.

در پایان این رقابت ها فرهاد نظری افشار، بازیکن ۳۴ ساله و با سابقه تیم‌ ‌ملی والیبال ایران از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کرد. این خداحافظی هر چند با کسب مدال برای دریافت کننده قدرتی  و با اخلاق تیم ایران همراه بود، اما نکته مهم در این خداحافظی استفاده نکردن ایگور کلاکوویچ از او در بازی‌ها بود.

 با توجه به ‌مشخص شدن مدال برنز ایران پس از پیروزی ایتالیا برابر آمریکا و تشریفاتی بودن دیدار برابر فرانسه، سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران می‌توانست حداقل لحظاتی از او در آخرین بازی تیم‌ ‌ملی استفاده کند تا فرهاد نظری افشار هم با بازی در مستطیل والیبال از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.