سرلشکر باقری و ژنرال باجوا در تماس تلفنی با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان مسلمان میانمار، بر لزوم بسیج همه امکانات در دسترس برای کمک هرچه سریع‌تر به آنها تأکید کردند.

تاکید بر بسیج همه امکانات برای کمک به مسلمانان میانمار/خرسندی از همکاری دو کشور در تامین امنیت مرزها

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ژنرال قمر باجوا فرمانده ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی پیرامون زمینه های همکاری مشترک نیروهای مسلح دو کشور و نیز موضوع آوارگان مسلمان میانمار گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش، در این تماس تلفنی طرفین از تلاش های مثبت به عمل آمده اخیر توسط نیروهای مسلح دو کشور برای تأمین امنیت مرزهای مشترک اظهار خرسندی کردند.

سرلشکر باقری و ژنرال قمر باجوا همچنین با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان میانمار، ضرورت تحرک هرچه بیشتر جهان اسلام برای پایان دادن به وضعیت نامطلوب و غیرانسانی تحمیل شده به مردم مسلمان میانمار را مورد تأکید قرار دادند.

رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در این مذاکره تلفنی امکان بهره گیری از کمک های امدادی و بشردوستانه تمامی سازمانهای نظامی و غیرنظامی در کشورهای اسلامی را مورد توجه دانسته و بر لزوم بسیج همه امکانات در دسترس برای کمک هرچه سریع‌تر به مسلمانان مظلوم میانمار تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.