وزیر کشور گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی باید برای رشد و تعالی استان دست به دست هم دهند تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

نهادهای انقلابی باید برای رشد و تعالی استان‌ها دست به دست هم دهند

به گزارش قدس آنلاین،  عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کار در استان‌ها متفاوت است اظهار داشت: در استان‌ها با مجموعه شرایط مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی  روبه‌رو هستیم.

وی بیان کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی باید برای رشد و تعالی استان دست به دست هم دهند تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در ۴ ساله دولت تدبیر وامید اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف سیاسی واجتماعی صورت گرفته است تصریح کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته با نقطه مطلوب فاصله داریم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی و منطقه‌ای که دغدغه  مقام معظم رهبری است فاصله داریم، افزود: امیدواریم این مسائل را با همکاری و همدلی پیش برده و دغدغه‌ها را بر طرف کرده‌ و به شرایط آرمانی نزدیک کنیم.

وی اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان همچون گذشته‌، چتر مهربانی خود را بر استاندار جدید خراسان جنوبی پیش از بیش بگستراند.

وی با قدردانی از خدمات ۲ ساله سید علی‌اکبر پرویزی در دوران تصدی مسئولیت‌، محمد‌مهدی مروج‌الشریعه را به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.