مردی که دوستش به داخل یک چاه سقوط کرده بود با طرح ادعایی عجیب ماجرای مرگ دوستش را پیچیده‌تر کرد.

ادعای عجیب ماجرای مرگ در چاه را پیچیده‌تر کرد

به گزارش قدس آنلاین، بعدازظهر ۲۲ شهریور ماه جاری مردی دوان دوان و درحالیکه زخمی به نظر می‌رسید خودش را به چند جوان رساند و از آنها برای نجات دوستش کمک خواست.

این مرد اعلام کرد همراه با دوستش در یک چاه سقوط کرده بودند، خودش در نهایت از داخل چاه خارج شده اما دوستش در عمق چاه گرفتار است.

لحظاتی بعد آتش‌نشانان و مأموران انتظامی کلانتری ۱۳۵ آزادی در محل حادثه واقع در جاده مخصوص، ‌ پل صنایع هوایی، زمین خاکی کنار جاده حاضر شده و مشغول خارج کردن مردی شدند که به داخل چاه ده متری سقوط کرده بود.

دقایقی بعد آتش‌نشانان مرد را از داخل چاه خارج کردند که پس از بررسی اولیه مشخص شد وی جانش را از دست داده است، همچنین دوست متوفی (ناصر) که دچار مجروحیت شده بود برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و در تحقیقات اولیه به مأموران مدعی شد: شب گذشته (۲۱ شهریور) همراه با متوفی در محل حادثه در حال رفت‌وآمد بودیم که ناگهان داخل چاهی سقوط کردیم، من پس از ساعتها به سختی از چاه خارج شده، نزد چند جوان در حوالی محل حادثه رفتم و از آنها کمک خواستم.

در ادامه تحقیقات خودروی وانت متعلق به متوفی در ۵۰۰ متری محل حادثه کشف و مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت، دستور داد تا جسد متوفی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل، دوست متوفی بازداشت و پس از بهبودی نسبی برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شود.

همسر و پدر متوفی در جریان رسیدگی به پرونده اعلام کردند از دوست متوفی (ناصر) شکایت دارند، همسر متوفی در اظهاراتش به مأموران گفت: شوهرم در کار پخش موادغذایی بود و قصد داشت تا نزد فروشندگان موادغذایی برود و طلب مالی‌اش را از آنها بگیرد اما متوجه شدم که ناصر، طلبهای شوهرم را وصول کرده است، شوهرم با ناصر اختلاف حساب مالی و درگیری لفظی داشت و از ناصر درباره مرگ همسرم شکایت داریم.

همسر متوفی ادامه داد: یک روز قبل از حادثه (صبح ۲۱ شهریور) شوهرم از منزل خارج شد و تا ساعت ۷ بعدازظهر تلفنی با وی در ارتباط بودم که سرانجام روز بعد (۲۲ شهریور) با مراجعه به کلانتری متوجه شدم شوهرم با دوستش ناصر در چاه سقوط کرده و جان باخته است.

تحقیقات درباره این پرونده از سوی کارآگاهان جنایی درحال رسیدگی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.