یاسوج- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۱۳۴هزار دانش آموز در دوره های روزانه ثبت نام کردند که با تکمیل ثبت نامها در مراکز آموزش از راه دور و پیش دبستانی بیش از ۱۵۲ هزار دانش آموز و پیش دبستانی ها سال تحصیلی را آغاز می کنند که ۲ هزار نفر بیشتر از سال گذشته است.

جمعیت دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع پور در نشست پروژه مهر آموزش و پرورش استان گفت: از تعداد ثبت نام شدگان ۱۴هزار و۳۷۸نفر پایه اولی هستند که پیش بینی می شود به ۱۵هزار نفر برسند.

وی گفت: تاکنون ۳۱هزار و۱۶۰نفر در متوسطه اول و۲۳هزار و۲۴۵نفر نیز در متوسطه دوم ثبت نام کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۷۹هزار و۹۱۵دانش آموز در دوره ابتدایی نام نویسی کرده اند که سال گذشته جمعیت دانش آموزی۷۸هزار و۸۰نفر بوده وثبت نام ادامه دارد

معاون پشتیبانی نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان نیز در ادامه این نشست گفت: در آستانه مهر۱۱فضای آموزشی با۳۱کلاس درس به کلاس های کهگیلویه وبویراحمد اضافه می شود.

یزدانپناه افزود: ۴فضا نیز در مناطق مادوان، تنگاری ومارگون تا پایان مهر به بهره برداری می رسد.

وی گفت: نیاز مدارس در آستانه بازگشایی ۵هزار و۶۵۰میز ونیمکت است که تأمین می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: امسال۳۴۷معلم جدید به معلمان کهگیلویه وبویراحمد اضافه می شود که همایش حضور در مدرسه در شهرستان ها و مناطق برای آنان برگزار می شود.

ایوب رضایی گفت: ۵ کمیته در بخش های پشتیبانی، اجرایی، تأئید صلاحیت ، توجیه وتبلیغ، ارزیابی برای بازگشایی مدارس در پروژه فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.