بجنورد- نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بعد از ۱۲ سال پیگیری بجنورد صاحب ماشین آتش نشانی با نردبان بلند نشده است.

بجنورد ماشین آتش‌نشانی با نردبان بلند ندارد

به گزارش قدس آنلاین، جمشید گریوانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد، افزود: اعتبارات لازم برای خرید این دستگاه باید از طریق بخش دولتی اختصاص یابد.

وی ادامه داد: ماشین های آتش نشانی موجود در شهر بجنورد فقط جوابگوی ساختمان هایی با ارتفاع سه طبقه هستند و اگر آتش سوزی در ساختمان های بلندتر اتفاق افتاد به طور حتم دچار چالش خواهیم شد.

گریوانی اظهار کرد: در حال حاضر برای خرید ماشین آتش نشانی با نردبان بلند نیازمند پنج میلیارد تومان اعتبار هستیم.

این درحالیست که زهرا هاشمی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در خصوص مخالفت با خرید نردبان برای آتش‌نشانی بجنورد بیان کرد: نیازی به هزینه ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید نردبان آتش نشانی نیست و صرفا ۲۰ یا ۳۰ ساختمان ۶ طبقه در بجنورد وجود دارد که شاید نیاز به نردبان آتش نشانی پیدا کند که این ساختمان‌ها نیز ایمن‌سازی شده است.

گفتنی است در شهر بجنورد تعداد زیادی ساختمان وجود دارد که بیش از چهار طبقه هستند و از سوی دیگر در منطقه گلستان شهر بجنورد حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی وجود دارد که شش و هفت طبقه هستند و در صورت بروز آتش سوزی نیازمند ماشین آتش نشانی با نردبان بلند برای اطفاء حریق هستند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.