زنجان- رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اعضای شورا برای انتخاب شهردار به اجماع کامل نرسیدند، گفت: فعلاً شهرداری با سرپرست اداره می‌شود و بررسی‌ها روی سه گزینه انجام می‌گیرد.

اعضای شورا برای معرفی شهردار زنجان به توافق نرسیدند

به گزارش قدس آنلاین، احمد نصیری در مورد انتخاب شهردار زنجان اظهار داشت: قرار بود اعضای شورا نظر نهایی خود را در این مورد اعلام کنند اما از آنجایی که هنوز به توافق و اجماع کامل نرسیدیم، شهردار مشخص نشد.

وی با اشاره به اینکه گزینه جدیدی به لیست پیشنهادی سمت شهردار زنجان اضافه نشده است  ابراز کرد: تا الان همان سه گزینه قبلی یعنی امیدی، معصومی و رفیعی روی میز شورا است و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر زنجان آرای اعضای شورا برای انتخاب از بین این سه گزینه را متفاوت خواند و گفت: فعلا زمان دقیق معرفی شهردار مشخص نیست و تلاش می‌کنیم تا هر زمان به نقطه مشترکی رسیدیم شهردار را معرفی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه برای انتخاب شهردار سه ماه فرصت وجود دارد، بیان کرد: در حال حاضر سرپرست شهرداری با جدیت امور را دنبال می‌کند و هیچ وقفه‌ای در کار شهرداری ایجاد نشده است.

نصیری توانمند بودن را یکی از ویژگی‌های لازم برای شهردار عنوان کرد و افزود: شهردار باید بتواند هزینه‌های شهری را مدیریت کند و نیروی انسانی را سروسامان دهد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر وجود دارد، ابراز کرد: یک شهردار باید کارهای عمرانی را با جدیت پیگیری کند و با ایجاد درآمدزایی شهرداری را از لحاظ درآمدی توانمند کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.