شیراز- رئیس انجمن روابط عمومی ایران اعتقاد دارد که تیم رسانه‌ای و روابط عمومی دولت‌ یازدهم ضعیف بوده و هنوز هم این ضعف وجود دارد.

تیم رسانه‌ای و روابط‌عمومی دولت‌ ضعیف است

به گزارش قدس آنلاین، میرزابابا مطهری صبح دوشنبه در چهارمین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر استان فارس در شیراز گفت: قرار است روابط عمومی ریاست جمهوری به معاونتی تحت نظارت رئیس دفتر تبدیل شود اگرچه اصرار داریم که روابط عمومی در ریاست جمهوری باید در سطح معاونت رئیس جمهور ارتقاء یابد.

وی با قبول اینکه طی سال‌های اخیر سطح اداری روابط‌عمومی‌ در استانداری‌ها و اداره‌های کل تنزل یافته است، گفت: براساس رایزنی‌هایی که با آقای انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی داشتیم، تثبیت جایگاه روابط عمومی استانداری در سطح اداره کل، در اختیار استانداران است.

مطهری گفت: در قانون تعداد معدودی معاونت و اداره کل برای استانداری‌ها و اداره‌های کل تابعه وزارتخانه‌ها پیش بینی شده و این موضوع در اختیار مدیر کل است.

وی تاکید کرد: انجمن روابط عمومی ایران با تعدادی از وزرا در این خصوص رایزنی کرده و بعضی از وزرا نیز پذیرفته‌اند که روابط عمومی به عنوان یک مرکز در وزارتخانه تثبت شود؛ اما بسیاری از وزارتخانه‌ها این تشکیلات را تا دفتر یا اداره کل در نظر گرفته‌اند.

مطهری همچنین گفت: تا قبل از دولت نهم مسئولیت هماهنگی روابط عمومی‌ها در کشور با اداره کل اطلاع‌رسانی و تبلیغات وزارت ارشاد بود اما در دولت نهم دبیرخانه مربوطه منحل و کار زیر نظر ریاست‌جمهوری و فردی که کاملا دیدگاه سیاسی داشت قرار گرفت.

وی با تصریح اینکه در دوران فعالیت دولت نهم ساختار روابط عمومی‌ها و هماهنگی بین آنها با لطماتی مواجه شد، گفت: ما معتقد هستیم برای اقتدار روابط عمومی‌ها باید چند مسئله را دنبال کرد که یکی از مهمترین مسائل ساختار و تشکیلات روابط عمومی است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.