یاسوج- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷ طرح آموزشی«سبک زندگی قرآنی» با شرکت جامعه قرآنی در سطح استان خبر داد.

اجرای ۷ طرح آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، حسین علی‌نسب رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: ۴ روز بازرسی و نظارت برنامه‌های قرآنی استان از نظر معاون آموزشی سازمان دارالقرآن راضی کننده بود.

وی در ادامه افزود: ۷ طرح آموزشی«سبک زندگی قرآنی» با شرکت میانگین ۳۵ نفر از جامعه قرآنی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری محفل انس با قرآن ویژه بزرگداشت مرحوم زیبا ملک‌زاده، فعال و پیشکسوت قرآنی و دیدار با خانواده آنها را از سایر برنامه‌های اجرایی صورت گرفته ذکر کرد.

علی‌نسب دوره آموزشی استعدادهای قرآنی در بخش قرائت نوجوانان آقا زیر ۱۸ سال و اعزام ۱۴ نفر از مستعدین قرآنی به اردوی آموزشی، تفریحی در استان چهارمحال بختیاری را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات قرآنی در ۶ ماهه امسال حدود ۵۰ میلیون بوده، اضافه کرد: این مبلغ باید حداقل ۱۲۰ میلیون تومان می‌بود تا جوابگو فعالیت‌های قرآنی استان باشد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کسانی که قصد اخذ مجوز خانه قرآنی دارند، با دستورالعمل و بخشنامه جدید باید آشنا شوند، تصریح کرد: آماده همکاری در این زمینه هستیم.

علی‌نسب در پایان با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی، نظارت و حمایت ثبت مؤسسات قرآنی برعهده تبلیغات اسلامی است، یادآور شد: ۴ مؤسسه قرآنی در حال آماده‌سازی صدور مجوز هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.