دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان در تمرین امروز این تیم حضور پیدا نخواهند کرد.

آیا جباری و رحمتی امروز به تمرین استقلال می روند؟

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی جباری و مهدی رحمتی به شکلی عجیب و غریب از حضور در تمرینات استقلال منع شده و روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال حاضر شدند تا بلکه دلایل این تصمیم را جویا شوند اما هیچکدام از اعضای هیأت مدیره استقلال پاسخگوی این نفرات نشدند. بعد از این اتفاق جباری و رحمتی در مقابل خبرنگاران حضور پیدا کرده و مدعی شدند آنها هم به دنبال این هستند که بدانند چرا از حضور در تمرینات منع شدند.

از شب گذشته تلاش‌ها برای بازگشت مهدی رحمتی و جباری به تمرین استقلال آغاز شد و حتی امروز علیرضا منصوریان روی خروجی سایت باشگاه استقلال اعلام کرد که از مدیرعامل باشگاه خواسته تا مقدمات حضور رحمتی و جباری در تمرین امروز را فراهم کند اما ظاهراً دو بازیکن تیم استقلال منتظر هستند تا مسئولان باشگاه اول به آنها اعلام کنند که دلیل کنار گذاشته شدنشان چیست و سپس راه تمرین را در پیش بگیرند. ظاهراً در این بین تماس‌هایی با دو بازیکن تیم استقلال برقرار شده اما با توجه به اینکه هیأت مدیره باشگاه از آنها خواسته در تمرینات شرکت نکنند و منصوریان هم روی این موضوع تاکید کرده به نظر می‌رسد حضور دو بازیکن در تمرین امروز احتمالش نزدیک به صفر درصد باشد!

بعد از شکست استقلال مقابل پارس جم ، سید رضا افتخاری، عباسی ملکی و منصوریان نشستی را برگزار کردند که در این نشست ظاهراً عباسی ملکی و افتخاری روی کنار گذاشتن رحمتی و جباری اصرار داشتند و منصوریان هم در نهایت این موضوع را پذیرفته اما حالا طرفین با کنار کشیدن یکدیگر سعی در جبران قضیه دارند و می‌خواهند همه اتفاقات به ضرر خودشان تمام نشود. در این بین منصوریان اظهارنظر رسمی انجام نمی‌دهد و افتخاری نیز پاسخی به درخواست منصوریان نداده است.

استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.