یاسوج- معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور گفت: این استان در مرحله اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی مقاوم اول کشور را کسب کرد.

خادمان راهیان نور در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار احمد آسوده معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور در سالن ستاد کنگره سرداران و شهدا برگزار شد گفت: این استان در مرحله اول بخش اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی مقاوم اول کشور را کسب کرد.

سرهنگ آسوده رتبه عمومی استان در بخش های مختلف اردوهای راهیان نور را نهم کشوری اعلام کرد و افزود: در سال ۹۵ بیش از ۱۵ هزار نفر از کهگیلویه وبویراحمد به مناطق جنگی جنوب و شمال غرب اعزام شدند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر دانش آموزی، ۲ هزار نفر در بخش دانشجویی و ۳ هزار نفر هم در بخش عمومی بوده است و این در حالیست که سهیمه ابلاغی استان در این سال بیش از ۹ هزار نفر اعلام شد.

وی با بیان اینکه امسال اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور از مهرماه آغاز می شود گفت: ایجاد فضای تبلیغی و اعزام مدیران مدارس به همراه دانش آموزان از جمله برنامه هایست که به منظور ساماندهی و بهره بری بیشتر از اردوهای راهیان در سالجاری اجرا می شود.

مسئول ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگلویه و بویراحمد نیز در این مراسم فلسفه اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و افزود: راهکار موثر برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن نهادینه کردن فرنهگ شهید و شهادت در جامعه است.

سرهنگ پاسدار محمد نصیری زاده به نقش موثر و بسزای راویان در این اردوها اشاره کرد و افزود: راویان باید واقعیاتی از زندگی نامه، ایثارها، فداکاری ها و آرمان های شهدا را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنند.

وی هدف گذاری درست، برنامه ریزی و مدیریت دقیق در اجرای برنامه رادوهای راهیان نور را مهم خواند و گفت: اگر این کارها بخوبی انجام بگیرد نتایج و دست آوردهای زیادی را برای پیشبرد اهداف در پی دارد.

در پایان این مراسم از ۶۰ نفر از خادمان اردوهای راهیان نور در بخش های مختلف از جمله راویان، روحانیون اعزامی به همراه کاروان ها و مدیران مدارس اعزامی به همراه دانش آموزان با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.