گچساران- رئیس اداره اوقاف گچساران گفت: مسجد روستای باباکلان از مساجدی بود که مشکلات زیادی داشت و دیده نمی شد ولی با پیشرفت های روستا باباکلان مسئولان امر نظرشان به این مسجد جلب شد و باعث شد تا مبلغی برای مرمت و بهسازی این مسجد اختصاص دهند.

مسجد روستای باباکلان گچساران مرمت و بهسازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرزین بهمنی آزاد رئیس اداره اوقاف گچساران گفت: روستای باباکلان یک هزار و ۴۰۰ نفری که در ۴۰ کیلومتر شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد، روستای باباکلان تا چند سال گذشته نماد محرومیت و کمبود زیرساخت‌ها بوده است که با پیشرفت خوبی که در این مدت داشته است رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: مسجد روستای باباکلان از مساجدی بود که مشکلات زیادی داشت و دیده نمی شد ولی با پیشرفت های روستا باباکلان مسئولان امر نظرشان به این مسجد جلب شد و باعث شد تا مبلغی برای مرمت و بهسازی این مسجد اختصاص دهند.

بهمنی آزاد بیان کرد: در این مسجد با وجود جمعیت زیاد روستا هیچ امکانات مناسبی یافت نمی شد، نمای آن در حد یک خانه روستایی و امکانات آب آشامیدنی و برق و زیرساختار آن در حد ابتدایی بوده و همچنین دستشویی در این مسجد وجود نداشت.

نمای اولیه مسجد روستای باباکلان
نمای اولیه ی مسجد باباکلان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران، گفت: یکی از اولویت‌های مهم اداره اوقاف و امور خیریه گچساران مرمت و بهسازی بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان است.

بهمنی آزاد به  مسجد امام حسین (ع) در روستای باباکلان اشاره و خاطرنشان کرد: کاشی کاری مسجد امام حسین (ع) در روستای باباکلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران است که در حال حاضر در دست اقدام است.

وی به مبلغ اختصاص یافته برای اجرای این طرح اشاره و عنوان کرد: کاشی کاری مسجد امام حسین روستای باباکلان با اعتباری به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی در دست اجرا است.

گفتنی است امروز این مسجد در حال مرمت و بهسازی است ولی هنوز نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد، عکسهای زیر این روند را نشان می دهد؛

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.