شیراز- استاندار فارس با ابراز رضایت از روند اجرایی ساخت ترمینال جدید پروازهای خارجی گفت: این ترمینال ظرف مدت ۲۰ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

ترمینال جدید پروازهای خارجی فرودگاه شیراز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار در بازدید از ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان فارس در حوزه گردشگری ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم فراهم باشد و بازدید امروز از ترمینال خارجی فرودگاه شیراز به منظور بررسی روند پیشرفت ترمینال خارجی فرودگاه صورت گرفته است.

تبادار با ابراز رضایت  از روند اجرایی ساخت ترمینال جدید پروازهای خارجی گفت: بر اساس گزارش مدیرکل فرودگاه‌های استان و با شناختی که از پیمانکار پروژه دارم  این ترمینال ظرف مدت ۲۰ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار فارس افزود: بر اساس بازدید به عمل آمده و با توجه به اینکه پروژه مشکل اعتباری ندارد پیشرفت فیزیکی قابل قبول است. 

وی بیان کرد: امید است با افتتاح این ترمینال تسهیلات و خدمات خوبی به گردشگران و مسافران خارجی ارائه شود و رونق گردشگری و اقتصادی مطلوبی برای فارس به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.