وزیر کشور گفت: باید در حفظ مدیران، ارتقا، رفع ضعف‌ها، تقویت و قوت‌های استانداران تلاش کنیم.

باید در حفظ مدیران، ارتقا و رفع ضعف‌های استانداران تلاش می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز  در مراسم معارفه استاندار جدید لرستان ضمن قدردانی از همه‌کسانی که در این مراسم حضور یافته‌اند اظهار داشت: نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در این ایام در بحث همکاری، هماهنگی و همدلی‌هایی که در استان بوده کمک کرده‌اند  و پیگیری‌هایی که در بحث تقویت مشارکت در اقتصاد مقاومتی  داشتند جز ائمه جمعه روشن، ولایتمدار، حکومت‌گرا و حامی دولت بوده‌اند.

وی افزود: نمایندگان استان نیز با همدلی و همراهی دغدغه‌ای جز کار برای مردم نداشته‌اند و هر زمان به ما مراجعه کرده‌اند برای انجام کار و سفارش مردم و شتاب بیشتر در توسعه بوده است.

وزیر کشور عنوان کرد: از استاندار سابق لرستان تشکر ویژه می‌شود، استانداران در ابعاد مختلف مدنظر قرار می‌گیرند و برآیند را موردنظر قرار می‌دهیم که ارزیابی‌های ما نشان از این است که استاندار سابق لرستان موفق بوده ولی این موفقیت به معنای ضعف در کار نیست.

وی بیان کرد: با توجه به مناسبات خوبی که استاندار سابق لرستان در سطح ملی داشتند توانستند اقدامات خوبی انجام دهند و تلاش‌ها در این حد تبلوریافته و امیدواریم از زحمات وی در جای دیگر  استفاده کنیم، نظام جمهوری اسلامی  جاهای فراوانی دارد که به مدیران نیازمند است.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: استاندار جدید لرستان نیز جز استانداران موفق بوده و در چهار گذشته در بحث سرمایه‌گذاری، انسجام، انتخابات و مباحث امنیتی موفق بوده و تلاش بر این بود در استانی با ویژگی‌هایی طبیعی و انسانی بزرگ‌تر و آماده و در سکوی شتاب توسعه قرارگرفته قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در جابه‌جایی استاندارها ارزیابی‌هایی  صورت می‌گیرد، استانداران نمایندگان ارشد ما و مدیران ارشد نظام  هستند که باید در حفظ مدیران، ارتقا و رفع ضعف‌ها، تقویت و قوت‌هایشان تلاش کنیم، سرمایه نظام جمهوری اسلامی را اگر بخواهیم احصا کنیم  بخش عظیمی مدیریت‌ها است که خالصانه کار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.