گچساران - مدیرعامل نفت گچساران گفت: مدیران صنعت هیچ‌گاه بازنشتگان این حوزه را بازنشسته نمی‌دانند و در مواقع حساس و ضروری از آنها استفاده خواهند کرد.

آیین تجلیل از بازنشستگان صنعت نفت گچساران برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نفت گچساران، در آیین تجلیل از ۱۴۳ نفر از بازنشستگان صنعت نفت گچساران که در سالن‌ آزادی نفت برگزار شد مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل نفت گچساران اظهار کرد: امروز به جرأت باید اذعان کرد زبان ما قاصر از این است که بتواند از زحمات شما تقدیر کند.

وی ادامه داد: از یک جهت خوشحال هستم که در خدمت انسان‌های بزرگی قرار گرفته‌ام که می‌دانم چگونه به این صنعت تعهد و تعصب داشتند و از سوی دیگر باید اعتراف کنم از رفتن شما ناراحت و امیدوارم نسل بعد از شما با الگوگیری از متعهد بودنتان به صنعت نفت بتواند موفق باشد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با بیان اینکه اگر امروز صنعت نفت کشورمان در اوج اقتدار و سرافرازی به سر می‌برد نتیجه زحمات شما موی سپیدان است اذعان کرد: باید اعتراف کرد شما از خود گذشتید تا ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط سربلند باشد و این برای همیشه در تاریخ کشور به عنوان سندی پُرافتخار از شما باقی خواهد ماند.

صیدالی افزود: خوشحال هستم از بدو شروع کار در صنعت نفت گچساران در خدمت شما بزرگانی بوده‌ام که اراده و تعهد شما را از نزدیک دیده‌ام.

وی با یادآوری و نقش بارز کارکنان صنعت نفت گچساران در کشور تصریح کرد: نقش شما در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس و کار در زیر بمباران‌های آن روزها و پس از آن بازسازی تأسیسات تا امروز که به تحقق بیش از صد درصدی رسیده‌ایم در راستای عزت اعتلای میهن اسلامی با هیچ کلام و مراسمی قابل جبران نخواهد بود.

مدیرعامل نفت گچساران در ادامه با بیان اینکه امیدواریم شرایطی فراهم شود تا تجربه ارزشمند شما به نسل بعدی منتقل شود گفت: مدیران صنعت هیچ‌گاه شما را بازنشسته نمی‌دانند و در مواقع حساس و ضروری از شما استفاده خواهند کرد.

بر اساس این گزارش در این آیین که با اجرای برنامه‌های شاد توسط هنرمندان برگزار شد از خانواده شهید علمدار امینی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود نیز به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد و از بازنشستگان صنعت گچساران نیز که به همراه خانواده در این مراسم حضور یافته بودند با اهداء لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.