سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه با انتقاد از داوری بازی تیمش با فجر سپاسی، گفت: بساط این اتفاقات جمع نشود خودم وسط می آیم.

بساط این اتفاقات جمع نشود، خودم وسط می آیم/ باید با دعوا حقمان را بگیریم

به گزارش قدس آنلاین، خونه به خونه در دیدار خانگی دو بر یک به فجرسپاسی باخت تا سرانجام صدای اعتراض جواد نکونام سرمربی این تیم بلند شود. او هفته گذشته در مقابل رای کمیته انضباطی و جریمه 5 میلیونی نساجی سکوت کرد. پس از آن مسابقه تصاویری منتشر شد که نشان می داد چه بلایی سر اتوبوس خونه به خونه آمده است. مسئولان این باشگاه می گفتند خیلی از طرفداران هم با سر و صورت خونین قائمشهر را ترک کردند. نکونام ترجیح داد پس از رای کمیته انضباطی سکوت کند ولی حالا بعد از دیدار با فجرسپاسی و شکست مقابل این تیم سکوت خود را شکست.

نکونام در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: واقعا دوست نداشتم حرف بزنم. همیشه تمرکزم روی کارم است ولی به خاطر اتفاقات بازی با فجرسپاسی مجبورم سکوتم را بشکنم. به هیچ وجه دنبال توجیه نیستم. قبل از هر چیز باید بگویم ما باید بهتر و بهتر شویم و به هیچ وجه نتیجه ای که گرفتیم در شان خونه به خونه و هوادارانش نبود. باید به خاطر این هواداران بهتر عمل کنیم و قطعا این شکست درسی برایمان خواهد بود تا تلاش مان را دو چندان کنیم و بتوانیم هفته های بعدی، امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: من یک سوال دارم؛ چرا هر تیمی با فجرسپاسی بازی می کند، اعتراض شدیدی به مسایل داوری دارد؟ چرا یک بار در فدراسیون جواب شفاف و درستی به این سوال نمی دهند؟ اگر آقایان جواب نمی دهند من به آنها می گویم دلیلش را می دانم ولی به وقتش جواب این سوال را می دهم.

سرمربی خونه به خونه با انتقاد شدید از قضاوت داور در این مسابقه تصریح کرد: روی پنالتی اصلا بحثی ندارم ولی می گویم چرا باید داور تمام صحنه های 50-50 را به نفع حریف سوت بزند؟ از مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهم به دقت بازی را تماشا کنند و از کارشناس های داوری در این باره نظر بخواهند. من سال ها فوتبال بازی کرده ام و می دانم یک داور چطور می تواند با تصمیماتش یک تیم را عصبی کند؟ داور مسابقه طوری بازیکنان من را عصبی کرد که تحت فشار قرار گرفتیم. ما در خانه بازی می کردیم و سوار بر بازی بودیم اما داور با سوت هایی که می زد، دقیقا فشار را روی تیم من انداخت. او با زرنگی این کار را انجام داد.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان شما هم پس از بازی از رفتار داور گلایه داشتند؟ گفت: این هم واقعا جای تعجب دارد. داور حق ندارد با بازیکن رفتار بدی کند. آقای داور فکر کرده بود از همه طلبکار و سر بازیکنانم داد می زد. من سال ها در خارج از ایران بازی کرده ام و حداقل با این چیزها آشنا هستم. می دانم در دنیا چه خبر است. متاسفانه رفتار داور بازی ما از استانداردهای بین المللی فاصله زیادی داشت.

در ادامه کاپیتان سابق تیم ملی گلایه می کند از اینکه نباید تیم های خصوصی را از فوتبال فراری داد: همه می دانند راه برون رفت از این مشکلات عجیب و غریب، خصوصی شدن باشگاههاست. خونه به خونه باشگاهی خصوصی است که هزینه های آن را دولت نمی دهد. دست باشگاه ما در جیب خودش است. هیچوقت نگفته ایم باید فدراسیون جانبداری باشگاه خصوصی را کند بلکه توقع ما این است حداقل این وسط حق خوری صورت نگیرد. کاری نکنند که سرمایه گذاران بیشتر و بیشتر از این فوتبال فراری شوند.

او می گوید حاضر است خودش را قربانی کند تا خونه به خونه قربانی نشود و تاکید کرد: در دو بازی اخیر ما اتفاقاتی افتاد که از مسئولان خواهش می کنم به آن ورود کنند. من اگر مجبور شوم، از این به بعد اعتراض می کنم و به مصاحبه هایم ادامه می دهم. تا الان حرف نزدم ولی اگر بساط این اتفاقات جمع نشود، خودم وسط می آیم و چیزهایی را که نباید، می گویم. مثل اینکه باید با دعوا حقمان را بگیریم،تا الان هیچ صحبتی نداشتم ولی بعد از گل تیم  راه آهن  و رأی بازی نساجی متوجه شدم فقط باید جنگ کرد.شما به همین رای اتفاقات بازی با نساجی دقت کنید؟ 5 میلیون جریمه برای آن اتفاقات تلخ. واقعا از همین رای نمی شود فهمید بعضی دوستان علیه ما هستند یا نه؟ ترجیح می دهم دیگر حرف نزنم و تمرکزم روی تیمم باشد ولی همانطور که گفتم اگر این اتفاقات تکرار شود، دیگر سکوت نمی کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.