گچساران- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: در مسیر شعار امسال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشغال ۵۳ مورد خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران انجام شده است.

۷۲ میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد گچساران پرداخت شد

قباد قربانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گچساران در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت تا رسیدن به مرحله خودکفایی اقتصادی و معیشتی آنان از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، گفت: در مسیر شعار امسال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال ۵۳ مورد خودکفایی با ۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از ابتدای سال ۱۳۹۶  تاپایان شهریور امسال برای مددجویان کمیته امداد  شهرستان گچساران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش در بخش خودکفایی مددجویان انجام می شود، افزود: در این خصوص ۲۹ مورد آموزش اصلاح مشاغل با هزینه ای بالغ بر ۱۲۳ میلیون ریال در شش ماهه امسال انجام گرفته است.

قربانی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بحث اشتغال مددجویان، تصریح کرد: در زمینه اجرای اشتغال زایی مددجویان، به هر متقاضی ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهاردرصد پرداخت شده است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران با بیان اینکه دو هزار و ۱۸۳ خانوار با جمعیت سه هزار و ۹۶۵ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گچساران هستند، تأکید کرد: شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت های شغلی،   پرداخت تسهیلات و تمهیدات بازاریابی محصولات از مهمترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد است که اجرای این برنامه ها در پایداری مشاغل کمیته امداد برای مددجویان بسیار مؤثر است.

قباد قربانی با اشاره به بحث واگذاری امتیاز مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس ظرفیت هایی که در بحث مسکن مهر در شهرستان گچساران وجود دارد از ما خواسته می شود که مددجویان نیازمند را معرفی کنیم و در همین راستا ما مددجویان را معرفی می کنیم.

وی افزود: اگر مددجویان معرفی شده از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای شرایط لازم برای گرفتن مسکن مهر باشند به مددجو داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.