شهرکرد-فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه متنوع فرهنگی رزمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

۷۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی‌محمد اکبری گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی و سه مرحله؛ قبل، حین و بعداز هفته دفاع مقدس اجرا می شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع قهرمانانه مردم با اقتدار این سرزمین حرکتی بود که بنابر اراده الهی، در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد.

سردار اکبری تصریح کرد: به راستی چه کسی گمان می‌کرد پس از جنگ تحمیلی درهای شهادت این چنین توسط جوانان گشوده شود و فرزندان ولایتمدار امام خامنه‌ای(مد ظلّه العالی) با نام مقدس مدافعان حرم اعتبار و آبرو برای نظام به ارمغان بیاورند و سر فتنه داعش را به سنگ بکوبند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با اشاره به ایجاد فضای مسموم مجازی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: آن‌ها با ایجاد فضای مسموم مجازی درصدد برآمدند تا این نسل را به قهقرا ببرند؛ لیکن از همین فضای وهن آلود، پیام استقامت و مقاومت بین المللی شیعیان و آزادی خواهان جهان به جهانیان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل انقلابی برای اهل یقین و دل‌های پاک، فضای عطرآگین شهادت را بشارت می‌دهد و دیری نخواهد گذشت که آخرین علمدار جهان، پرچم « نصر من الله و فتحٌ قریب » را بر تارک زمین نصب العین جهانیان قرار خواهد داد.

سردار اکبری تصریح کرد: امروز مسئولیت این رسالت بر عهده همه آحاد ملت به خصوص جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی است، که با صیانت و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، در تمام صحنه‌ها، گوش به فرمان ولایت حضوری انقلابی و یکپارچه داشته باشند.

وی گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی در لردگان و اردل، فضاسازی محیطی، اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان در مناطق کمتربرخوردار، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، یادواره شهدا با عنوان آبروی محله و ...،  قبل از فرارسیدن هفته دفاع مقدس آغاز شد.

سردار اکبری ادامه داد: از صبح روز ۳۱شهریور، مراسم باشکوه رژه باصلابت نیروهای مسلح در مرکز استان و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان های مختلف اجرا می گردد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور منسجم بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، زنگ انقلاب در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، کارگاه های جنگ نرم با رویکرد علمی، افتتاحیه پایگاه های مقاومت بسیج، مسابقات فرهنگی- ورزشی و علمی، اکران فیلم، نشست یادیاران، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و... را از دیگر برنامه های محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان عنوان کرد.

وی گفت:  با توجه به ساخت فیلم مستند با محوریت مدافعین حرم تحت عنوان "داعش درشهرکرد" و برپایی نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، این فیلم تا پایان هفته دفاع مقدس در مهدیه مصلای برای بازدیدکنندگان اکرام می شود.

سردار اکبری، همایش و مراسم های ویژه و متناسب با ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال برشمرد که با دهه نخست محرم تقارن یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.