وزیر کشور گفت: ثبات مدیریت یک اصل عقلانی و تجربی است اما وقتی اهم فی الاهم می کنیم با سنجش موقعیت ها بر اساس مصلحت، ناچار هستیم برخی افراد را جابه‌جا کنیم.

جابه‌جایی مدیران ناشی از مصلحت‌ها و اهم فی‌الاهم است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که در سالن اجتماعات فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تغییر و تحول از ویژگی‌های تمام پدیده‌هاست و هیچ چیز عالم هستی بدون تغییر نیست که باید برای خود این موضوع را درس بدانیم.

وی افزود: بین تمام پدیده‌های عالم هستی ارتباط هست و این ارتباط ا پدیده‌های ثابت عالم هستی است؛ چنانکه هیچ چیز بدون ارتباط معنا پیدا نمی‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: بین دو عنصر متغیر بودن و لایتناهی بودن بی‌نهایت رابطه می‌توان تعریف کرد و در کنار این موارد، انسان به عنوان آینه تمام نمای تمام جلوه های هستی قرار گرفته است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: انسان اشرف مخلوقات است و برای شناخت هستی باید ابتدا درون خود را بشناسیم.

وی با بیان اینکه جسارت و ایمان ما از امام خمینی(ره) نشئت گرفته است اضافه کرد: ساختن کشور و آبادانی آن به راحتی امکان‌پذیر است.

وزیر کشور اضافه کرد: هر معلم باید بداند که در مدرسه می‌تواند انسان‌هایی تربیت کند که هر یک قادر هستند دنیا را تکان دهند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: استاندار باید از ظرفیت علمی و تکنولوژیکی تمام مدیران و سرمایه‌های همه مردم استفاده کند و با این نگاه به راحتی می‌توان ایران را اداره کرد.

وی یادآور شد: استاندار باید اهل تعامل باشد و با همه تعامل کند زیرا مردم عیال ما هستند و انقلاب را به پیروزی رسانده اند.

وزیر کشور افزود: استاندار باید صداقت و شجاعت داشته باشد و فداکاری کند و سنگ زیرین آسیاب باشد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: باید گاهی بپذیریم که اشتباه کرده ایم و این امر شجاعت می خواهد که در این صورت موفقیت بیشتر است.

وی ادامه داد: دولت و رئیس جمهور با نگاه دلسوزانه و پیگیری مجدانه به دنبال تحقق برنامه های اعلام شده خود در دوران انتخابات است و همواره توصیه می کند رفتار مسئولان بر اساس عدالت و شایستگی باشد که ما هم موظف به انجام امور با همین نگاه هستیم.

وزیر کشور ادامه داد: قزوین در چهار سال اخیر در حوزه همکاری، همدلی، انسجام، وحدت و کوشش استان خوبی بوده است و من هیچ مشکلی در این استان نداشته ام.

رحمانی فضلی اضافه کرد: ثبات مدیریت یک اصل عقلانی و تجربی است اما وقتی اهم فی الاهم می کنیم با سنجش موقعیت ها بر اساس مصلحت، ناچار هستیم برخی افراد را جابه‌جا کنیم.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان به دلیل موقعیتی که دارد، نیاز به نیروی جوان و پرنشاطی مانند فریدون همتی داشت و استاندار جدید قزوین هم با مطالعه و شناختی که از استان پیدا کرده است، می‌تواند به سرعت کارها را آغاز و اجرا کند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات فریدون همتی استاندار پیشین قزوین، با قرائت حکم عبدالمحمد زاهدی، وی به عنوان استاندار جدید قزوین معرفی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.