بجنورد-رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از افزایش ۱۰ درصدی شهریه سرویس مدارس در استان خبرداد.

شهریه سرویس مدارس در خراسان شمالی۱۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد سیدی اظهارکرد: طی سال جاری شهریه سرویس مدارس استان نسبت به سال گذشته براساس  نرخ تورم زیر ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی  با بیان اینکه نرخ شهریه سرویس ها در کارگروه مربوطه این حوزه بررسی می شود، ادامه داد: سال گذشته هزینه سرویس مدارس برای هر دانش آموز در خودروی سواری ۵۸۰ هزارریال، ون ۴۹۰ هزارریال و مینی بوس نیز ۴۱۴ هزارریال بود. 

سیدی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۱۵ هزار دانش آموز در سطح مدارس روستایی و شهری از سرویس استفاده می کنند.

وی یادآورشد: سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ خودروی سواری، ۱۹۰ خودروی ون و ۱۳۵ دستگاه مینی بوس به دانش آموزان برای رفت و آمد خدمات دهی کردند.

سیدی با اشاره به اینکه در مرکز استان هفت شرکت برای سرویس مدارس فعالیت می کنند، افزود: باید خانواده ها هزینه سرویس مدارس را به حساب مدیران مدارس واریز کرده و هیچ گونه مبلغی را به صورت شخصی به رانندگان پرداخت نکنند.

وی عنوان کرد: اولیاء باید در ابتدای سال جاری ۴۰ درصد از هزینه ایاب و ذهاب را به حساب مدرسه واریز کنند.

سیدی یادآورشد: شرکت ها موظف هستند کلاس های توجیهی را طی دو تا سه جلسه برای رانندگان برگزار کنند و باید همه رانندگان در این کلاس ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته فقط ۳۰ درصد رانندگان در این کلاس های توجیهی شرکت کردند، گفت: باید رانندگان با حضور در این کلاس ها از حقوق خود دفاع کرده و نظرات و پیشنهادات لازم را ارائه دهند.

منبع : ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.