سمنان- سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از آمادگی ناوگان جاده ای استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی ناوگان جاده ای استان سمنان برای انتقال زائران اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، احسان منصورکیایی گفت: این اداره کل آمادگی لازم برای ارائه خدمات جابه جایی زائران اربعین در این استان به مرز را دارد.

وی اظهار کرد: انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر جاده ای استان با بهره مندی از حداکثر ظرفیت ناوگان مسافری آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شرکتها و رانندگان حوزه مسافر استان در خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در سال گذشته افزود :در اربعین سال گذشته بیش از ۹۸ دستگاه اتوبوس از مبداءاستان برای انتقال زائرین اختصاص یافت  و خدمات رسانی به بیش از ۳۵ اتوبوس در راه مانده نیز از سوی صنوف حمل و نقل جاده ای مسافر استان انجام گرفت .

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائرین از افتخارات صنوف حمل و نقل و شاغلین بخش جاده ای است افزود : «حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تأمین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس از مهمترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت های مسافربری است که بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده  با لطف خداوند این امردر اربعین امسال به خوبی انجام خواهد شد.

وی افزود: همانند سنوات گذشته بر اساس هماهنگی انجام شده با صنوف حمل و نقل جاده ای، ناوگان باری استان نیز آماده ارائه خدمات داوطلبانه برای جابجایی تجهیزات موکبان استان را نیز خواهند داشت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.