دیشموک_ جشن شکوفه ها با حضور602 دانش آموز دختر و پسر دیشموکی با حضور امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین آنها برگزار شد.

جشن شکوفه‌ها در دیشموک برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک اظهار کرد: 602 دانش اموز دختر و پسر اول ابتدایی در سراسر بخش دیشموک، امروز سال تحصلی را آغاز و ورود به مدرسه خود را جشن گرفتند.

منصور صالح زاده با بیان اینکه، امسال در آمار ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی دختر و پسر  دیشموک، افزایش داشتیم، تصریح کرد:‌ مراکز پیش دبستانی دیشموک در سال گذشته 12 مرکز بوده است امسال 7 مرکز پیش دبستانی دیگر به آنها اضاف شد است.

وی به هفته دفاع مقدس، ایام محرم و آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: تقارن این ایام به فال نیک گرفته می شود.

هفت سال دوم زندگی زمان تعلیم و تربیت فرزند است

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در این آئین ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، گفت: از عوامل دست اندرکار آموزش و پرورش که زحامت زیادی در این راستا متحمل هستند، قدردانی می شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به آیه  «و بالوالدین احسانا» ، خطاب به دانش اموزان گفت: به پدر مادر خود نیکی کنید و هر توصیه ای والدین به شما داشتند؛ انجام دهید.

حجت الاسلام راوند، دانش اموزان کلاس اولی را به گوش کردن به معلمان خود توصیه کرد ه است.

امام جمعه دیشموک همچنین در حضور والدین دانش اموزان به آنها عرض کرد: پدر مادر خوب فرزند خوب تربیت می کند.

حجت الاسلام رواند گفت: فرزند در 7 سال اول زندگی مثل رئیس برای خانواده باشد، آئها را اذیت نکنید و به بچه ها احرام بگذارید.

امام جمعه دیشموک به 7 سال دوم زندگی فرزند هم اشاره و بیان کرد: در این هفت سال، به تعلیم و تربیت بچه ها توجه ویژه شود.

توصیه به رعایت اصول بهداشتی برای دانش اموزان

علیرضا فروغ رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک هم در این آئین و در سر کلاس، دانش اموزان کلاس اولی را به رعایت اصول بهداشتی توصیه و ابراز کرد: میل کردن صبحانه را همیشه جدی بگیرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.