یزد - مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر(ع) یزد گفت: بیش از ۳۰ هزار لباس ویژه مراسم شیرخوارگان در یزد آماده شده، واین مراسم در بیش از ۲۰۰ نقطه یزد استان همزمان با ایام ماه محرم در روز اول محرم در یزد برگزار می‌شود.

مراسم شیرخوارگان حسینی در ۲۰۰ نقطه استان  یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدمحمود حسینی  شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان حسینی سال گذشته در بیش از ۴۵۰۰ نقطه جهان برگزار شد و سال گذشته این مراسم در استان یزد در ۱۵۰ نقطه برگزار شد ولی تا به الان بیش از ۲۰۰ نقطه در یزد برای برگزاری آن ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: شعار اصلی این همایش «یا صاحب الزمان(عج) است» و از چندسال قبل تا به الان تمام پیشانی بندهای کودکان هم با این شعار مزین شده است و افراد زیادی در این مراسم ها حوائج خود را گرفته اند وکرامات بسیار دیده اند .

حسینی با بیان اینکه از جمله ویژه برنامه‌های همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در استان یزد، نذرنامه‌خوانی و گهواره‌گردانی است گفت: این مراسم  با حضور تمام افراد حاضر انجام می‌شود و ما برای تأثیرگذاری بیشتر، لباس‌های یک فرم و تبلیغات یکسانی خواهیم داشت.

این مسئول  تصریح کرد: در سطح استان یزد بیش از ۳۰ هزار لباس برای این مراسم دوخته شده واین مراسم در روز جمعه اول محرم در سراسر استان و جهان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

حسینی خاطر نشان ساخت: مراسم شیرخوارگان شهرستان یزد به مانند سال های گذشته  همزمان با دیگر نقاط استان در حسینه آقا در خیابان انقلاب برگزار می‌شود و هر سال تعداد بسیار زیادی از شهروندان یزدی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

وی در ارتباط با برنامه‌های هیئت عزاداری رزمندگان اسلام یزد گفت: از شب اول محرم مراسم عزاداری این هیئت در حسینه آقا و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید جواد آیت‌الهی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.